34 Reacties

9 maanden geleden

Van 83 naar 309 in 4 dagen is toch goed? Zolang je hcg waarden binnen de grenzen liggen die overeenkomen met het aantal weken dat je bent is alles goed 🙌🏻

9 maanden geleden

ja, ik vind dit ook goed & gynecoloog zegt ook dat da goed is, maar dan denk ge zo van da blijft zo laag, maar het stijgt wel 🙈

9 maanden geleden

Reactie op f20010504

ja, ik vind dit ook goed & gynecoloog zegt ook dat da goed is, maar dan ...
hallo! het moet gewoon iedere 48u ongeveer verdubbelen, dan zit je zeker goed, en bij jou is dat wel het geval toch?

9 maanden geleden

Reactie op f20010504

ja, ik vind dit ook goed & gynecoloog zegt ook dat da goed is, maar dan ...
Het getal zelf zegt echt niets over de “kwaliteit” van je zwangerschap. Zolang het dubbelt in de 48u is het goed. De meeste mensen hebben zelf maar 1x een test enkel en alleen om de zwangerschap te bevestigen. Dus dit maakt eigenlijk echt niet zoveel uit.

9 maanden geleden

Reactie op Oliviamicia

hallo! het moet gewoon iedere 48u ongeveer verdubbelen, dan zit je zeker go ...
Ja ja het verdubbelt altijd

9 maanden geleden

Wow, zo snel dat je de uitslag hebt van je bloedafname van vandaag.

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Wow, zo snel dat je de uitslag hebt van je bloedafname van vandaag.
Ja! Om half 10 gegaan en om half 12 gebeld en het was er al🙈 maar ik laat bloed trekken op het labo en dan bel ik naar de gynaecoloog balie en die zien dat direct als dat klaar is

9 maanden geleden

Ik heb een miskraam gehad, nadat mijn HCG waarde niet goed op gang kwam. In begin steeg het, maar dan plots niet meer ... zolang dat het stijgt is het goed, het kan dat het zo laag is omdat je er nog pril bij bent misschien

9 maanden geleden

Reactie op sofiecout

Ik heb een miskraam gehad, nadat mijn HCG waarde niet goed op gang kwam. In ...
Ik heb ook vandaag een miskraam gekregen helaas.. Mijn hcg waarde was op 4 weken 55 Dan op 4w 3 dagen 123 Huisarts vond het goed gestegen. Maar ikzelf vond het nog steeds laag maar ben blijven testen en die liepen goed op. Tot ik gisteren avond na seks opeens begon te bloeden eerst licht roze slijm maar vanmorgen helder rood met stolsels. Opeens 1 hele dikke klonter in de wc horen vallen. In paniek naar spoed gegaan ze hebben mijn bloed genomen omdat ze nog niets op de echo zouden kunnen zien zeiden ze. en mijn hcg waarde was maar 194.. dus niet veel meer gestegen sinds de laatste keer 9 dagen geleden.. was vandaag 5w 5 dagen. De grote bloedklonter was het vruchtje al die eruit kwam zei de spoedarts. Hopelijk stopt de bloeding snel en kan ik volgende maand opnieuw zwanger worden van een gezond kindje🤞

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Ik heb ook vandaag een miskraam gekregen helaas.. Mijn hcg waarde was op 4 ...
Wat jammer voor jullie! Hoezo ze hebben geen echo gedaan? Normaal doen ze steeds een controle echo na een miskraam om te zien of het vruchtzakje volledig weg is en er geen restanten zijn blijven zitten. Heb je nog een controle bij de gynaecoloog of vroedvrouw? Zoneen, en je hebt nog veel bloedverlies en of krampen dan is dat misschien toch raadzaam?

9 maanden geleden

Reactie op miloli

Wat jammer voor jullie! Hoezo ze hebben geen echo gedaan? Normaal doen ze ...
Ik vroeg om een echo maar ze zeiden doordat ik maar 5w 5 dagen was dat ze niets zouden zien.. Ik heb wel volgende week vrijdag een afspraak bij de gynaecoloog en zal dan een echo krijgen om te zien of alles eruit is gekomen. Het bloed verlies valt gelukkig mee maar wel telkens kleine stolsels nog erin. Heb veel pijn aan mijn benen rug en heupen. Voel me zwak en duizelig. Ook erge hoofdpijn

9 maanden geleden

Hier elke week een bleodname ik zie niet in waarom je elke dag of elke 2 dagen laat bloed nemen want dan lijkt die stijging inderdaad weinig. Maar elke week bv geeft wel meer verschil gezien het ong elke 2 a 4 dagen moet verdubbelen. Zolang het stijgt is het goed

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Ik vroeg om een echo maar ze zeiden doordat ik maar 5w 5 dagen was dat ze n ...
Heb gebeld naar gynaecoloog en mag morgen om 16u al gaan voor een inwendige echo om te kijken wat er nog vanbinnen zit

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Heb gebeld naar gynaecoloog en mag morgen om 16u al gaan voor een inwendige ...
Is verstandig. Mijn eerste gewone echo was op 5.3 weken dus een echo kan zeker en vast wel. Goed dat je ook eindelijk duidelijkheid krijgt.

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Is verstandig. Mijn eerste gewone echo was op 5.3 weken dus een echo kan ze ...
Indd is nogal heftig.. weet niet goed wat ik moet verwachten.. eerste keer een miskraam en heb sinds vanmorgen zo goed als geen bloedverlies meer. Dus maar 1,5 dag gebloed.. Gisteren 1 grote bloed klonter uitgekomen en de spoedarts dacht dat dit al het vruchtje was die eruit kwam. Heb niets van buikkrampen gehad enkel rugpijn en zwak voelen aan mijn benen en hoofdpijn. Hopelijk morgen eindelijk verduidelijking!

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Hier elke week een bleodname ik zie niet in waarom je elke dag of elke 2 da ...
Sorry was antwoord op je leugen bericht, ik had moeten verder lezen .

9 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Sorry was antwoord op je leugen bericht, ik had moeten verder lezen .
Leugen bericht?

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Indd is nogal heftig.. weet niet goed wat ik moet verwachten.. eerste keer ...
Ik wil je nu geen valse hoop geven maar ik had dit ook. Ik ging ook naar mijn echo met paniek maar alles was oké. Mooie hartslag, perfecte groei. Ik heb wel geen helder rood bloed gehad, wel heel veel bruin, roze, en veel stolsels. Mijn eerste zwangerschap was een miskraam en dan heb ik 10 dagen gebloed, heel fel. Met weeën, migraine, flauwvallen,…

9 maanden geleden

Reactie op HS8894

Ik wil je nu geen valse hoop geven maar ik had dit ook. Ik ging ook naar mi ...
Bedankt voor jouw ervaring te delen. Ben blij om het te lezen!😘 ik ga ervan uit dat het toch een beginnend miskraam is omdat mijn hcg waarde gisteren op 5w 5d maar 194 was, is alleen raar dat mijn bloedverlies al stopt na 1,5 dagen.. zal pas duidelijkheid hebben morgen bij de echo! Ik geloof dat alles gebeurt met een goede reden dus ik probeer positief erin te staan! Ik zal morgen na de echo hier laten weten hoe het was

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Heb gebeld naar gynaecoloog en mag morgen om 16u al gaan voor een inwendige ...
Oke, oef. Dat is toch al iets. Je moet gewoon zeker zijn dat het vruchtzakje geheel weg is na een miskraam, anders kan dat gaan ontsteken.