36 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op EnnahJL

Hier ook even paniek… 13/02: HCG 1020 19/02: 11200 26/02: 32098 Tussen 1s ...
Ik denk niet dat je moet panikeren, want ik zie op je profiel dat je al 7 weken bent en het HCG verdubbelt de eerste weken om de 48-72u en de weken nadien (als er al meer HCG aanwezig is) gaat dat altijd wat trager. Via deze website kan je even controleren: https://www.countdowntopregnancy.com/tools/beta_doubling_calculator.php Veel succes! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op CV1993

Ik denk niet dat je moet panikeren, want ik zie op je profiel dat je al 7 w ...
Niet goed dus 🥺

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Niet goed dus 🥺
Dat lijkt me inderdaad veel… Wat zijn jouw waarden? Want ik had oorspronkelijk gereageerd op iemand anders, dacht ik?

8 maanden geleden

Reactie op CV1993

Dat lijkt me inderdaad veel… Wat zijn jouw waarden? Want ik had oorspronkel ...
Weet niet waarom het je naam erbij gezet had. Men excuses alvast! Eerste zwangerschap: hoge waardes maar zogoed als niks symptomen: 04/09 : 436 13/09 : 6959 En nu is het andersom 🥺 20/2 : 218 26/2 : 576 Maandag wel terug BN bij de HA (pril 6weken zou ik dan moeten zijn) dus benieuwd 🥺🙏🏼

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Weet niet waarom het je naam erbij gezet had. Men excuses alvast! Eerste ...
Geen probleem, hoor! Kon alleen even niet volgen… 🤪 iedere zwangerschap is anders, dus probeer je te focussen op deze. Ik denk dat er niets anders opzit dan wachten en misschien kan je maandag vragen voor een vroege echo, vanaf 6 weken is dat zeker te doen!

8 maanden geleden

Reactie op CV1993

Geen probleem, hoor! Kon alleen even niet volgen… 🤪 iedere zwangerschap is ...
HCg uitslag is binnen.. Staat maar op 2912 😭 Van 218 op 13dagen tijd naar 2912 .. Vrees voor een 2e miskraam 😭

8 maanden geleden

Reactie op EnnahJL

Hier ook even paniek… 13/02: HCG 1020 19/02: 11200 26/02: 32098 Tussen 1s ...
Hier hetzelfde! Week 4:675 Week 5/6: 12090 Week 7: 34500 Ook wel lichtjess paniek ..

8 maanden geleden

Reactie op Nurse123

Hier hetzelfde! Week 4:675 Week 5/6: 12090 Week 7: 34500 Ook wel lichtjess ...
Bij mij was de eerste echo ondertussen wel goed geweest. Alles zat goed en mooi kloppend hartje. Gynaecoloog vertelde me ook dat ik me nu niet meer moest ‘vasthouden’ aan de HCG waarde.

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

HCg uitslag is binnen.. Staat maar op 2912 😭 Van 218 op 13dagen tijd naa ...
Ik zou gynaecoloog bellen en vragen of ze al eerder een inwendige echo kunnen doen, zodat je toch meer zekerheid hebt. Zoals ik hier al vermelde, mijn gynaecoloog vertelde me na de goede echo dat ik mijn waardes moest loslaten omdat dit echt niet relevant is vanaf het moment dat je een hartje hebt horen kloppen. Veel succes 🍀

8 maanden geleden

Reactie op EnnahJL

Ik zou gynaecoloog bellen en vragen of ze al eerder een inwendige echo kunn ...
Hier een pak slecht nieuws, Het is een buiten baarmoederlijke zwangerschap, geschat op 4-5weken 😭 Straks word de rechter eileider eruit gehaald 😭

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Hier een pak slecht nieuws, Het is een buiten baarmoederlijke zwangerschap ...
Heel veel sterkte meid! :(

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Heel veel sterkte 😢

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Heel veel sterkte!!

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Heel veel sterkte!! En geluk voor de toekomst niet opgeven e ik ken nog mensen die gezonde kindjes hebben met 1 eileider 🍀❤️