36 Reacties

9 maanden geleden

Nee hoor, ik ben 5 weken en mijn is 306. Gaat wel heel goed omhoog die van mij verdubbelt altijd heel goed

9 maanden geleden

Nee hoor dat is goed! Vanaf 4 weken moet het boven de 100 zijn volgens de grafief van hoe ver je bent. Ik had op 4w 3 dagen 123 als waarde Huisarts zei dat het goed was omdat het elke 2 dagen moet verdubbelen. Ik had 3 dagen ervoor bloed genomen en was toen 55 Dus als je zeker wil zijn moet je een 2 de keer bloed laten nemen om verdubbeling te zien😊

9 maanden geleden

Hoi, Ik had op 4w 148 en ben vandaag 5w en heb meer dan 4000.

9 maanden geleden

Reactie op brinosh

Nee hoor dat is goed! Vanaf 4 weken moet het boven de 100 zijn volgens de g ...
Dankjewel, stelt me toch al meer gerust. Ik heb voor vrijdag een afspraak gemaakt om opnieuw bloed te trekken. Ik heb 1 jaar geleden miskraam gehad op 8w en daar was Hcg bij het begin heel laat. Vandaar ik onzeker ben. Dankjewel voor je reactie!

9 maanden geleden

Reactie op f20010504

Nee hoor, ik ben 5 weken en mijn is 306. Gaat wel heel goed omhoog die van ...
Dankjewel voor je reactie!

9 maanden geleden

Ik heb de tabel even opgeslaan waar je perfect ziet hoeveel je in welke periode ongeveer moet hebben van HCG! 😄

9 maanden geleden

Reactie op Sevke95

Ik heb de tabel even opgeslaan waar je perfect ziet hoeveel je in welke per ...
Dankjewel! Ik was even onzeker omdat ik veel mensen hoor die in week 4 al boven de 2000 zitten.

9 maanden geleden

Reactie op LauraLilaMillie

Dankjewel! Ik was even onzeker omdat ik veel mensen hoor die in week 4 al b ...
Volgens mijn dokter is dat van persoon tot persoon echt een groot verschil. Maar kijk, dan heb je het overzicht 😁

9 maanden geleden

Reactie op LauraLilaMillie

Dankjewel! Ik was even onzeker omdat ik veel mensen hoor die in week 4 al b ...
Ik ben 5w2 dagen en op 5 weken had ik zelf maar 309, hangt echt van persoon tot persoon af, zolang het omhoog gaat per keer dat je gaat moet je niet ongerust zijn x

8 maanden geleden

Kan iemand me even goei hoop geven? 🥺 Vrees voor het ergste nu sinds miskraam in november. 20/2 stond ik op 218 26/2 maar op 576 zit met ontzettend veel schrik 😭

8 maanden geleden

Hier op 4w4d 76 Hcg, dus dan lijkt me jouwe super! Woensdag moet ik teruggaan…

8 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hier op 4w4d 76 Hcg, dus dan lijkt me jouwe super! Woensdag moet ik terugga ...
Enorm veel schrik. Om 12u mag ik eindelijk bellen naar HA zien wat zij ervan vind. Vind vooral heel dubbel. Waardes waren hoger bij eerste zwangerschap maar zogoed als niets symptomen. Nu meer symptomen als toen en lage hCg vind ik Maar weet ook niet exact hoe ver ik ben, enkel dat ik 12dagen overtijd ben🤷🏻‍♀️ .. kan ook pas 21/3 naar de gynaecoloog 😭

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Enorm veel schrik. Om 12u mag ik eindelijk bellen naar HA zien wat zij erva ...
Heb je meer nieuws?🍀

8 maanden geleden

Reactie op Wiam2001

Heb je meer nieuws?🍀
Volgens de HA kloppen de cijfers wel als ik opt begin van me 5weken zwangerschap ben. Ze wilt maandag terug bloed nemen, in de hoop dat de waardes fors stijgen. Anders moet ze contact opnemen met gynaecoloog voor toch vroeger te kunnen gaan Maar het zou overeen komen met wat we zagen op de vroege-echo gisteren (vergrootte baarmoeder met een witte cirkel in) .. help me out a.u.b. 😖

8 maanden geleden

Hier ook even paniek… 13/02: HCG 1020 19/02: 11200 26/02: 32098 Tussen 1ste en 2de bloedname, HCG flink gestegen, maar tussen 2de en 3de niet zo. Reden van elke week bloedafname is omdat ik ondertussen ook al 2 bloedingen heb gehad, waarvan ene met stolsel… Dus het is hier sinds ik weet dat ik zwanger ben, nog niet veel rozengeur en maneschijn geweest. Volgens HA zijn waardes wel ok volgens de week dat ik zit: normaal 7 weken. Donderdag 29/02 eerste echo. Hopen op goed nieuws, maar de angst zit er serieus… 🫣

8 maanden geleden

Reactie op EnnahJL

Hier ook even paniek… 13/02: HCG 1020 19/02: 11200 26/02: 32098 Tussen 1s ...
Veel succes allesinds 🍀🥺

8 maanden geleden

Hey ik ben 5w6d en sta op 2380. Huisarts zei (op voorhand) wel heel duidelijk dat elk lichaam anders is en dat dus een “ iets lager” HCG niveau daarom perfect normaal is alsook een “hoog” HCG niveau.

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Volgens de HA kloppen de cijfers wel als ik opt begin van me 5weken zwanger ...
Hopelijk kan je sowieso wat vroeger terecht, want das echt niets om zo te moeten afwachten… ik hoop voor je dat je maandag meer duidelijkheid hebt in de goede richting! 🍀 wat bedoelen ze met die vergrote baarmoeder?

8 maanden geleden

Reactie op EnnahJL

Hier ook even paniek… 13/02: HCG 1020 19/02: 11200 26/02: 32098 Tussen 1s ...
Ik duim hier ook mee op een positief verloop! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hopelijk kan je sowieso wat vroeger terecht, want das echt niets om zo te m ...
Geen flauw idee, Ik veronderstel dat die dan mooi groter geworden is voor het aanmaken van een baby. Nu afwachten tot maandag voor nieuwe BN bij de HA en hopen🙏🏼🥺