14 Reacties
9 maanden geleden
Ik heb gisteren bloed laten prikken en mijn hcg zit momenteel op 271 en ik zou eind de 4, begin de 5 weken moeten zijn. Ik vind het eerder aan de lage kant. Morgen nog eens bloed laten prikken. 🤞🏼
9 maanden geleden
@originele poster, misschien bedoelde de dokter dat je rond de 2/3 weken effectief zwanger bent. zonder de 2 weken sinds de start van je cyclus.
9 maanden geleden
Vanaf wanneer kan je hcg opsporen in je bloed, hoeveel dagen na bevruchting?
9 maanden geleden
Reactie op mommytobek
Vanaf wanneer kan je hcg opsporen in je bloed, hoeveel dagen na bevruchting ...
vanaf de innesteling als ik mij niet vergis.
9 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
vanaf de innesteling als ik mij niet vergis.
Ja klopt
9 maanden geleden
Reactie op mommytobek
Vanaf wanneer kan je hcg opsporen in je bloed, hoeveel dagen na bevruchting ...
Hcg is pas waarneembaar na de innesteling, vaak duurt het dan nog een volle week wil je hiervan iets merken in de urine of het bloed. ( vaak pas een 1-3) weken na de effectieve innesteling
9 maanden geleden
Reactie op ErikaK88
Hcg is pas waarneembaar na de innesteling, vaak duurt het dan nog een volle ...
Ik ben nu 1 week na mijn ovulatie, dus is normaal als je nog niets merkt aan je lichaam? Zou er al innesteling plaats gevonden kunnen hebben?
9 maanden geleden
r info Ik zit nu op week 5+2 dagen en hcg is 3427 ( vorige week woensdag was het 129) het belangrijkste hier is dat er veel groei is elke week. Verder niet teveel blindstaren op die waardes want dat geeft alleen maar stress en dat is ook niet goed . Ik ken mensen die de eerste bloedname maar 55 hadden en een gezond kind hebben. Niet alleen hcg is belangrijk maar ook andere hormonen en hun bloedwaarden kunnen iets vertellen.
Volgens mij had ik ook wel een heel laten innesteling waardoor de waarder niet super hoog zijn. Je weet immers nooit exact wanneer die innesteling er is.