Hoi Dames
Ik heb sinds 29/01 een positieve zwangerschapstest. Door meerdere miskramen afgelopen maanden mocht ik gisteren langsgaan voor een eerste echo. Helaas was daar helemaal niks op te zien.
Nu hebben ze gezegd dat ik waarschijnlijk nog te vroeg ben en hebben ze aangeraden mijn HCG te meten. In de namiddag heb ik mijn resultaat gekregen dat uitkwam op 110 en een progesteron van 14,1. Clearblue gaf gisteren ook 2-3 weken aan. Ik heb een vermoeden dat ik minder ver ben dan ik denk aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb.
Nog iemand die deze ervaring heeft gehad? en moet ik mij zorgen maken of niet?
Mijn hcg waarden is maar 27.. op de clearbleu stond 1/2 weken, gynaecoloog zei dat dat kan en nog geen zorgen maakt, sewes heb ik terug een afspraak om bloed te trekken, mijn testen lopen ook altijd omhoog
mag ik vragen hoe ver jij was toen je 56 had? Aangezien ik mij ook zorgen m ...
ik was nog voor mijn menstruatie (3 dagen) 2 ,5 weken later plots 40 000 dus kan opeens rap gaan! de beginwaarde maakt niet veel uit zei mijn gynaecoloog, de verdubbeling is belangrijk! probeer je nie te veel zorgen te maken, maar ik had dit ook hoor, tis spannend en stressvol eh die eerste weken