9 Reacties

9 maanden geleden

was die test op 29/1 een digitale of ene met streepjes? indien het laatste, was het al een dikke 2de streep of was die nog vaag?

9 maanden geleden

Mijn hcg waarden is maar 27.. op de clearbleu stond 1/2 weken, gynaecoloog zei dat dat kan en nog geen zorgen maakt, sewes heb ik terug een afspraak om bloed te trekken, mijn testen lopen ook altijd omhoog

9 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

was die test op 29/1 een digitale of ene met streepjes? indien het laatste, ...
hoi dit was eentje met streepjes het lijntje was wel heel vaag, 30/01 was dit al duidelijk en woensdag had ik met een digitale 1-2 weken

9 maanden geleden

Reactie op f20010504

Mijn hcg waarden is maar 27.. op de clearbleu stond 1/2 weken, gynaecoloog ...
ooh oke ! ik duim mee voor een goed resultaat ik moet morgen terug! Gynaecoloog zei wel dat de waardes laag waren en dat hij meer had verwacht..

9 maanden geleden

Ik ben gestart aan 56 en ondertussen 14 weken van een gezond kindje :)

9 maanden geleden

Reactie op Hallo678

mag ik vragen hoe ver jij was toen je 56 had? Aangezien ik mij ook zorgen maak om de progesteron waarde

9 maanden geleden

Reactie op Hallo678

en wat fijn om te horen geeft ook een beetje wat geruststelling! 😊

9 maanden geleden

Reactie op T_D

mag ik vragen hoe ver jij was toen je 56 had? Aangezien ik mij ook zorgen m ...
ik was nog voor mijn menstruatie (3 dagen) 2 ,5 weken later plots 40 000 dus kan opeens rap gaan! de beginwaarde maakt niet veel uit zei mijn gynaecoloog, de verdubbeling is belangrijk! probeer je nie te veel zorgen te maken, maar ik had dit ook hoor, tis spannend en stressvol eh die eerste weken

9 maanden geleden

Reactie op Hallo678

ik was nog voor mijn menstruatie (3 dagen) 2 ,5 weken later plots 40 000 du ...
ooh amai wat een mooi resultaat dan! en ja is inderdaad allemaal zo spannend en stressvol !