16 Reacties
8 maanden geleden
Mijn gyneacologe zei dat dit na 8 weken pas is. En dat het soms daarvoor ook al kan, maar dat het afhangt van de groei van de baby en die kan bij iedereen wat wisselen
8 maanden geleden
Reactie op Sookie
normaal bij 6 weken zeker , soms op 5 weken maar dat is echt vroeg
wanneer moet ik beginnen met tellen? 6weken vanaf eerste dag van laatste menstruatie of vanaf uw bevruchting?
8 maanden geleden
ik heb 2weken geleden een echo gehad omdat ze dachten dat ik toen ongeveer 8weken zou zijn. uiteindelijk was ik 6w+4d en we zagen het hartje kloppen en konden dit ook al horen🥰 5maart mogen we nog een keertje terug omdat er nu 'weinig' te zien was van het vruchtje zelf. maar vind het wel erg spannend
8 maanden geleden
Reactie op f20010504
Ik ben gisteren op 6 weken 1 dag geweest, en het hartje klopte al heel fel, ...
proficiat!! wanneer ben je begonnen met tellen?
8 maanden geleden
Reactie op Sookie
eerste dag van de laatste menstruatie normaal
oke dus in principe ben ik nu 5weken zwanger en over 1 week zou ik al een hartje kunnen horen? ben echt zenuwachtig 🤭
8 maanden geleden
Reactie op Vrhyn
ik heb 2weken geleden een echo gehad omdat ze dachten dat ik toen ongeveer ...
proficiat super leuk om dit te horen!😍
hoe ben je begonnen met tellen want vind dit allemaal ingewikkeld sinds je dacht dat je 8 weken was veronderstel ik dat je telde vanaf u eerste dag van u laatste menstruatie?
8 maanden geleden
Reactie op Sarah_amra
proficiat super leuk om dit te horen!😍
hoe ben je begonnen met tellen want ...
ik had de huisarts aan de telefoon voor de bloeduitslag en zij vertelde me dat het wat onduidelijk was hoever ik zou zijn. ze zei dat ik tussen de 5-7 weken was. en toen ik naar de gynaecoloog belde voor een afspraak toen zei ze van oh dan ga je 8weken zijn als je langskomt. waarop ik zei ja dat weet ik dus niet😅 vandaar dat we dachten tot we 8w waren.
ik heb 19nov mijn maandstonden 'gewoon' gehad. in dec 5dagen overtijd en dan op 24dec een kleine bloeding, 26dec is het dan doorgebroken. toen ik het aan de huisarts vertelde toen zei ze dat het misschien innestelingsbloeding kon zijn. en we de maand januari moesten afwachten. dus denk van 26dec geteld dan zou het ongeveer kunnen kloppen dat ik nu 8w4dagen ben.