Dag dames
Ik moet even mijn hartje luchten 馃槩 ons ventje heeft een hartafwijking waardoor hij niet over zijn datum mag gaan dus er was een inleiding voorzien op 31/10. Ik zelf heb al 1maand voorwee毛n zie vreselijk af van de pijn, slaap bijna niet meer 馃槩 omdat ik en mijn partner niet wouden dat hij op 1/11 zou geboren worden en omdat ik zoveel pijn heb hadden de gevraagd om de inleiding vroeger te plannen en nu is die voorzien voor nu zondag avond binnen te gaan. Nu voelt dit zo dubbel omdat we dan nog maar 39w+1 zijn en ik hem en mijn lichaam niet wil forceren maar tegelijk weet ik dat dit sowieso ging gebeuren als hij niet op tijd kwam 馃槩 ik vind dit zo een dubbel gevoel ben er zo emotioneel van het voelt allemaal niet juist op deze manier en ik voel mij falen als mama omdat ik zelf gevraagd heb om het vroeger in te plannen 馃槶 om die reden kan ik ook niet echt 'moeilijk' doen over de datum want zij moeten ook zien met hun agenda en dergelijke.. ik ben ook al 2x naar het ziekenhuis geweest omdat ik dacht dat de bevalling begonnen was maar is toen 2x stil gevallen...
Ik voel me zo bang en verdrietig 馃槶
Merci dat ik hier even mijn ei kwijt kon 鉂わ笍