80 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op AssiaEMB

Opgeblazen gevoel, vermoeidheid, misselijk, maagzuur,hoofdpijn, bruine slij ...
Hier ook 6 weken en 2 dagen. Ik heb trekgevoel in mijn borsten

8 maanden geleden

Vandaag 5w4d. Misselijk, weinig eetlust, puistjes op rug, trekken baarmoeder, borsten zijn al groter en voller. (Grotere maat moeten kopen van bh) en zoveeeeeel pijn aan borsten, ik huil als ik bh moet uitdoen.

8 maanden geleden

Reactie op Jille22

Vandaag 5w4d. Misselijk, weinig eetlust, puistjes op rug, trekken baarmoede ...
En vermoeid en sterke geur.

8 maanden geleden

Misselijkheid & weinig energie + pijnlijke borsten ( ik ben 8 weken nu )

8 maanden geleden

Reactie op sofiecout

Misselijkheid & weinig energie + pijnlijke borsten ( ik ben 8 weken nu ...
Weinig eetlust, ik heb de stereotype cracvings niet ..

8 maanden geleden

Reactie op sofiecout

Weinig eetlust, ik heb de stereotype cracvings niet ..
Hier ook weinig eetlust en vooral misselijk… (5w2d)

8 maanden geleden

Pijnlijke zware borsten, mega cravings en vermoeidheid. Ook veel dorst!

8 maanden geleden

Momenteel heel moeilijk slapen, wakker worden van de honger .. maar nergens geen zin in .. Continue honger maar niets staat me aan😅

8 maanden geleden

Reactie op Nurse123

Ik ben ook 6wkn en 2 dgn vandaag. Ook niet echt misselijk enkel als ik hong ...
Menstruatie achtige krampen zijn heel normaal. Ik snap dat je je hier zorgen over maakt dat heb ik ook. Wordt er wakker van en is soms echt om over de grond te kruipen/te huilen. Ben hiermee bij de dok, gynaecoloog en vroedvrouw al geweest en dit is normaal. Hangt er ook vanaf hoe gevoelig je buik/darmen voor de zwangerschap al waren, krampen van groeiende baarmoeder, je darmen en andere organen die schuiven om plaats te maken, en de zwangerschap verslapt je zachte spieren zoals je darmen waardoor dit allemaal voor veel ongemak en pijn kan zorgen. Dit gaat na een paar weken minderen en verdwijnen met soms nog eens een kleine piek tussendoor. Veel succes ermee!

8 maanden geleden

Iemand ervaring met het ineens minder worden van de symptomen? Ik had sinds dinsdag last van misselijkheid en ik had sinds het begin zo onderbuikpijn. Sinds 2 dagen is alles wat gaan liggen… heb wel nog pijnlijke borsten maar voor de rest bijna niets meer… ik word er wel wat ongerust van… ben nu 5w4d

8 maanden geleden

Hier momenteel echt pijnlijke borsten en vaak last van hoofdpijn momenteel 6w2d

8 maanden geleden

Ik ben nu 7w en de hele dag al misselijk, weinig energie en doodop. Dit kan ook komen doordat ik 2 hele zware dagen had op het werk met 18u werken en 11u slaap op 2 nachten. Ik voel me precies buikgrieperig maar dan zonder overgeven en diarree. Constant koud, misselijk, zure oprispingen en geen energie. Hopelijk gaat dit snel over…

8 maanden geleden

Heeft iemand tips tegen de misselijkheid ik werk fulltime en wil echt graag gewoon werken maar dat misselijkheid gevoel van ik moet overgeven verschrikkelijk 😞

8 maanden geleden

Symptoom van het moment: extreme duizeligheid. (10 weken)

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

En pak je medicatie als ik vragen mag?

8 maanden geleden

Reactie op sofiecout

En pak je medicatie als ik vragen mag?
Neen

8 maanden geleden

Reactie op Mamadream

Heeft iemand tips tegen de misselijkheid ik werk fulltime en wil echt graag ...
Navalit! ( pilletje op voorschrift wel ) is iets dat je tijdens zwangerschap mag nemen, heeft mij gered van extreme misselijkheid

8 maanden geleden

Symptoom van het moment: Overgeven en misselijkheid bij het opstaan (6w1d)

8 maanden geleden

Reactie op sofiecout

Navalit! ( pilletje op voorschrift wel ) is iets dat je tijdens zwangerscha ...
Dankjewel voor de tip ik zelf probeer nu even antimetil als dat niet helpt ga ik langs de dokter voor een voorschrift

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Dat kan mischien temaken hebben met een lage bloeddruk