Een prille zwangerschap is hartstikke spannend en roept vaak veel vragen op over kwaaltjes en symptomen.
Heb jij al ergens last van?
Een fijne zwangerschap gewenst 💗
Vandaag 5w4d. Misselijk, weinig eetlust, puistjes op rug, trekken baarmoeder, borsten zijn al groter en voller. (Grotere maat moeten kopen van bh) en zoveeeeeel pijn aan borsten, ik huil als ik bh moet uitdoen.
Ik ben ook 6wkn en 2 dgn vandaag. Ook niet echt misselijk enkel als ik hong ...
Menstruatie achtige krampen zijn heel normaal. Ik snap dat je je hier zorgen over maakt dat heb ik ook. Wordt er wakker van en is soms echt om over de grond te kruipen/te huilen. Ben hiermee bij de dok, gynaecoloog en vroedvrouw al geweest en dit is normaal. Hangt er ook vanaf hoe gevoelig je buik/darmen voor de zwangerschap al waren, krampen van groeiende baarmoeder, je darmen en andere organen die schuiven om plaats te maken, en de zwangerschap verslapt je zachte spieren zoals je darmen waardoor dit allemaal voor veel ongemak en pijn kan zorgen. Dit gaat na een paar weken minderen en verdwijnen met soms nog eens een kleine piek tussendoor. Veel succes ermee!
Iemand ervaring met het ineens minder worden van de symptomen? Ik had sinds dinsdag last van misselijkheid en ik had sinds het begin zo onderbuikpijn. Sinds 2 dagen is alles wat gaan liggen… heb wel nog pijnlijke borsten maar voor de rest bijna niets meer… ik word er wel wat ongerust van… ben nu 5w4d
Ik ben nu 7w en de hele dag al misselijk, weinig energie en doodop. Dit kan ook komen doordat ik 2 hele zware dagen had op het werk met 18u werken en 11u slaap op 2 nachten. Ik voel me precies buikgrieperig maar dan zonder overgeven en diarree. Constant koud, misselijk, zure oprispingen en geen energie. Hopelijk gaat dit snel over…
Heeft iemand tips tegen de misselijkheid ik werk fulltime en wil echt graag gewoon werken maar dat misselijkheid gevoel van ik moet overgeven verschrikkelijk 😞