12 Reacties
3 maanden geleden
Ik begrijp je, ik had dit ook exact met 30 weken voelde me enorm grieperig en veel niezen en hoesten en spierpijn. Vandaag wel 32w2d. Ook voelde ik veel rugweeen na enkele uren op de spoed bloed afname en urine onderzoek en monitoring 30min bleek alles goed te zijn.. ook kreeg ik een inwendige echo maar was gelukkig nog vrij lang baarmoederhals. ze zei 4cm. Maar sindsdien ervaar ik ook veel rugweeen? Voelt aan als menstruatie pijn aan je rug en harde buiken zijn op dit termijn wel normaal. alleen als het op een uur tijd meer dan 10 keren voorkomt moet je wel even je verloskundige raadplegen..
3 maanden geleden
Bijna 33 weken en sinds vorige week ook voor weeën en contracties, met paar dagen rust is dit wel geminderd en baarmoederhals blijft gelukkig 3cm. 2 weken geleden ook Corona gehad met wat koorts en veel hoesten. Kon er allemaal wat mee te maken hebben. Ik heb momenteel nog elke dag last van steken, rugpijn, bekkenpijn, menstruatiepijn maar zoals het niet erger word zoals nu en het geen invloed heeft op m’n baarmoederhals moest ik me geen zorgen maken en moest ik zelfs gewoon blijven werken 🤷🏼♀️ maar wel herkenbaar dat je wat bang word!
3 maanden geleden
Reactie op sharisss
Bijna 33 weken en sinds vorige week ook voor weeën en contracties, met paar ...
Blij dat het ook bij jou stabiel blijft! Hoe zou je zelf kunnen inschatten if het invloed heeft op je baarmoederhals? Of ga je geregeld terug op controle? Het stelt gerust dat alles stabiel blijft bij je! Dankjewel!
3 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Blij dat het ook bij jou stabiel blijft! Hoe zou je zelf kunnen inschatten ...
Ik ben de eerste dag naar het ziekenhuis geweest en moest volgende dag terug op controle komen en had toevallig 5 dagen later een afspraak staan bij mijn gynaecoloog dus was een korte opvolging wat wel even fijn was! Ze zeiden tegen mij zolang het niet erger word me niet zorgen te maken. Elk lichaam gaat er anders mee en elk lichaam heeft last van andere kwaaltjes en jammer genoeg is dit bij mij die harde buiken en voor weeen 🤷🏼♀️
2 maanden geleden
Reactie op Kaat88
Niet ziek geweest en weet niet wat voor last je hebt aan je buik, maar ik ...
Ja ik heb nu zo ook echt het gevoel dat het 3e trimester is gestart… harde buiken, meer last van mn bekken, ziek zijn en maar traag beteren, buik die zwaarder wordt… nog eventjes en we ontmoeten onze kleintjes ☺️
2 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Hoe gaat het ondertussen met je? Je resultaten al binnen? Ik duim!
Vorige week zag er alles goed uit alleen had ik inderdaad wel wat meer harde buiken maar ze zijden dat het helemaal goed was zolang maar mijn baarmoedermond dicht is vorige week was dus mijn baarmoedermond 3,7 dus prima maar ik had deze week extra controle bij mijn gynaecoloog en nu is het ineens 2,9 ik schrok me dood want is in 1 week tijd gebeurd en ben beetje bezorg over vroeggeboorte😵💫