Hier ook enkel soms lichte krampen maar wel pijnlijke tepels en vermoeidheid voor de rest niet echt symptomen maar kan nog komen ik las ergens dat misselijkheid meestal rond de 8ste week komt
Woensdag heb ik afspraak bij de vroedvrouw dan zal ik wel wat minder o geru ...
Succes ik heb op 5weken5dagen echo gehad maar was nog te vroeg voor hartje maar vruchtje zat wel mooi in baarmoeder ik mag donder terug voor het hartje te horen dan zal ik ook pak geruster zijn als ik het gehoord heb 鈽猴笍
Hier helemaal geen symptomen! Ook wekenlang ongerust geweest. Zelfs na mijn echo op 5w5d waar we een hartje zagen kloppen. Op 7w3d terug een echo gehad en hier hebben we het hartje ook horen kloppen. Dit was al wel geruststellend. Ik ben er nog altijd niet helemaal gerust in. Binnen een kleine 2 weken weer een echo. Blij dat mijn gyneacoloog snapt dat ik me erg ongerust maak zo zonder de symptomen en dat ik zo vaak langs mag gaan!
Hier helemaal geen symptomen! Ook wekenlang ongerust geweest. Zelfs na mijn ...
Ooh fijn dat je langs mocht. Mij zeiden ze dat ik moet wachten tot 8 weken.. daarmee eerder afspraak gemaakt bij de vroedvrouw馃檹馃徏 hopelijk komt het goed ook bij jou 鈽猴笍