6 Reacties

6 maanden geleden

Ik gebruik hem 2-3x per dag en er is niks mis met m’n kindje ;)

6 maanden geleden

Ben ook niet van plan om te minderen ofzo. Op den duur mag je niks meer. Alles kan schadelijk zijn. 😅 M’n vroedvrouw zei dat elke dag je telefoon in de hand hebben of in ruimtes zijn waar er WiFi is, veel schadelijker is

6 maanden geleden

Omdat ze we schadelijke effecten op lange termijn niet kennen of kunnen inschatten wordt algemeen gezegd daar inderdaad niet in te overdrijven( dus bv elke dag 30 min is overdrijven)1 minuut zal niet meteen kwaad kunnen. Maar ik zou er zeker niet mee overdrijven

6 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Ik gebruik hem 2-3x per dag en er is niks mis met m’n kindje ;)
Op lange termijn weten ze niet wat het voor effect kan hebben, wat nu niet te zien is is mss pas later te zien . Ik zou toch zeker aanraden echt niet te overdrijven(1 x per dag ,1 minuut moet toch voldoende zijn om je stress weg te nemen)

6 maanden geleden

Ik gebruik de doppler elke ochtend ongeveer 2 minuten tot ik de hartslag gevonden heb en dan ben ik gerustgesteld ☺️ dus you do you

6 maanden geleden

Ik ook dagelijks ‘s morgens en ‘s avonds 1minuutje puur voor men gemoedsrust . Vroedvrouw zegt dat dit niet echt kwaad kan zolang je maar geen uren per dag luistert