4 Reacties
21 dagen geleden
Hey,
Hier van het zelfde mijn baby is nu 5 weken oud en eet om de 2 uren.
Ik heb horen zeggen dat dit van baby tot baby kan liggen en sommige rapper honger hebben en zeker in de groeispurt fase.
Normaal is dat normaal denk ik 馃榾
20 dagen geleden
Ja kan zeker hoor, hier soms elk uur dat ze voeding vraagt( borstvoeding wel). En borstvoeding is snel verteerbaar dus elke 2 uur ongeveer is zeker doodnormaal.
Moest het poedermelk zijn dan was dat niet zo normaal want dat is zwaar verteerbaar.
Wanneer langere tijd tussen de voeding ? Dat kan niemand zeggen, elk borstvoedings kindje heeft een eigen schema.
Hier mijn meid is nu morgen 1 maand en vaak dat zijn snachts wel langer slaapt. Soms zelf meer dan 6 uur. Maar zij is vaak heel de avond wakker tot middernacht ongeveer en dan slaapt zij na een lange voeding vaak 6 uur of meer. Het is ong de laatste week dat zij snachts minder voeding vraagt, maar zij haalt overdag haar schade wel vaak in door soms elk uur of elke 1,5 uur honger te hebben en tijdens de vroeger avond vaak te clusteren.
20 dagen geleden
Reactie op ErikaK88
Ja kan zeker hoor, hier soms elk uur dat ze voeding vraagt( borstvoeding we ...
Hier hetzelfde! Al 2x doorgeslapen. (Ongeveer 7 uur aan een stuk geslapen 's nachts) Maar overdag haalt ze inderdaad wel haar schade in.