3 Reacties

6 maanden geleden

We zijn hier allebei meer van het type liefst zo veel mogelijk al op voorhand geregeld hebben, en niet in de stress hoeven schieten op het einde of omdat je zou moeten wachten tot iemand iets koopt. Dus we gaan waarschijnlijk de lijst bij Pakske aanmaken. Daar kunnen we dan ook op zetten wat we al gekocht hebben en kunnen mensen daar aan bijdragen. Mijn vriend wou eerst gewoon iedereen laten storten op een rekening. Maar zelf vind ik het leuker als ik iets kleins kan kopen voor een babybezoek. Dus we gaan op Pakske kleinere dingen te koop zetten (speelgoed, kleertjes, decoratie) die we niet onmiddellijk nodig hebben. Ik ben nu 17 weken dus we zijn er vroeg bij 😄 Het moet wel allemaal nog concreet uitgewerkt worden. De lijst doorgeven gaan we doen na de geboorte. Op het kaartje, of via een appje naar zich te familie. De grootouders geven wel al op voorhand een cadeau (iets groot zoals kinderwagen)

6 maanden geleden

Ik had dit rond 6 maanden afgerond maar heb daar ook wel zaken op gezet die we zelf gingen kopen.. zoals autostoel en verzorgingstafel... Dit omdat bv bij Paradisio je een percent krijgt op elk ding dat van de lijst gekocht word in de vorm van cadeaucheck en die kan je dan later nog gebruiken

6 maanden geleden

Reactie op Karen_86

We zijn hier allebei meer van het type liefst zo veel mogelijk al op voorha ...
Zelfde hier! Je kan daar ook inderdaad aanduiden dat je iets al zelf gekocht hebt. Dan komt er bij te staan "de ouders hebben dit al zelf gekocht, je kan bijleggen"