Ik zal eens met mijn ginecoloog overleggen, want ik had verschillende verhalen van gehoord. Ik ben 34w en heb al liggen maar ik zal tot 37w wachten. Wat je kan doen dat zeker betrouwbaar is zijn dadels (medjool) 3 of 5 stuks per dag
De vroedvrouw zei tijdens de cursus dat je niet voor 36 weken mag starten. En dan opbouwen , beginnen met 1 tas per dag enz.
Ps dadels raden ze pas aan vanaf 37 weken overigens. Voetreflexologie ook.
Ga je het bij deze zwangerschap terug nemen ? Maar dan opbouwend ?🤭
Best wzl, ik las online dat 4 koppen per dag kunnen zorgen dat een bepaald bloedvat te vroeg zou kunnen sluiten( is een bloedvat wat normaal pas zou mogen sluiten tijdens of vlak na de geboorte). Ik zou dus zeker niet gaan overdrijven met 4 koppen per dag vanaf dag 1 . Hou het op 3 koppen en bouw op.
Ik spreek over deze zwangerschap. Ik ben intussen bevallen. 🩵
Denk wel dat zonder die thee je baby waarschijnlijk ook al wel klaar was hoor. Ben vandaag en gisteren ook 3 tassen aan het drinken en ondanks al voorweeen nog geen effect op het echt doorzetten van.
Denk wel dat zonder die thee je baby waarschijnlijk ook al wel klaar was ho ...
Bij men schoonzus was het net hetzelfde verhaal. En geen idee, de baby zelf was wel af maar mits de bevalling 36,5 uur geduurd heeft denk ik niet dat mijn lichaam er klaar voor was.