11 Reacties

4 maanden geleden

Ik volg! Ik ben ook benieuwd

4 maanden geleden

Ik heb eentje van Beaba. Zelf ook zwanger van m’n 1e dus nog niet gebruikt. 😅

4 maanden geleden

İk heb babybrezza flessenmaker cadeau gekregen

4 maanden geleden

Blijkbaar wordt de melk niet meer verwarmd. En op kamer temperatuur gegeven. Ikzelf ga borstvoeding proberen had spijt da ik bij me eerste niet heb kunnen doen. Ik had ene van avent verschrikkelijk moest veel te lang wachten tegen dat het warm was met een huilende baby geen aanrader. Microgolfoven in de creche wordt het ook zo opgewarmd.

4 maanden geleden

Blijkbaar wordt de melk niet meer verwarmd. En op kamer temperatuur gegeven ...
Vind microgolf ook logisch en logischer dan een flessenverwarmer. En klopt! Als de baby geen probleem heeft met reflux, gassen mag voeding koud/kamertemperatuur gegeven

4 maanden geleden

Veel producten is commerce he ik heb veel dingen da ik nu nie meer koop dak bij me eerste wel gekocht had. Tip een goeie stoomkoker voor baby eten te maken en geen babycook. Goedkoper!

4 maanden geleden

Veel producten is commerce he ik heb veel dingen da ik nu nie meer koop dak ...
Eerste baby achter de rug is zeker een pluspunt. Stoomkoker gekocht en niet van babycook 🥰

4 maanden geleden

Blijkbaar wordt de melk niet meer verwarmd. En op kamer temperatuur gegeven ...
Ik dacht dat ze bij borstvoeding afraden om dat te verwarmen met de microgolf. Of vergis ik mij?

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Ik dacht dat ze bij borstvoeding afraden om dat te verwarmen met de microgo ...
Moedermelk kamertemperatuur

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Ik dacht dat ze bij borstvoeding afraden om dat te verwarmen met de microgo ...
Als je gaat afkolven wel...

4 maanden geleden

Als eentje wilt zou ik voor babybrezza gaan ik heb momenteel de flessenmaker maar denk nu ook aan de andere dingens van babybrezza 🤣