8 Reacties
3 dagen geleden
Yep. Na mijn eerste bevalling ook zeer veel last van gehad. Komt inderdaad wel weer goed. Ik heb voorlopig meer last van post-partum hormoonpuistjes helaas.
3 dagen geleden
Is jammer genoeg 1 van de symptomen na zwangerschap 😞 ik had het zelfs de eerste trimester ook zo erg en dacht ervan af te zijn.
Maar ik zou zeker ook eens je vitamine laten nazien? Vooral ijzer, want bij ijzertekort kan er meer haar uitvallen.
En als je geen borstvoeding geeft, raad ik echt biotine en selenium&zink aan (ben niet zeker of dit tijdens borstvoeding mag).
Zowel die van kruidvat als die van holland&barret zijn goeie.
2 dagen geleden
Reactie op Kellyo4
Voorlopig neem ik niets meer
Ik heb door auto immuun ziekte ook een zware periode gekend van haaruitval ( toen door medicatie). Dermatologie zei toen gewoon standaard vitamines te nemen. Dus niet van die dure kuren speciaal voor haaruitval ( heel duur en in een standaard vitamine zit ook alles( vaak nog in hogere dosering ook).
Dat heeft mij echt erdoor gekregen. Momenteel nog geen haaruitval maar misschien duurt dat langer omdat ik borstvoeding geef. Maar haaruitval is echt zeer gekend na bevalling en puur door hormonen, je moet erdoor en het kan lang duren zn erg zijn( dan helpen vitamines mogelijk wel om het minder erg te maken. Voornamelijk de vitamines B zijn belangrijk voor haar.