11 Reacties

11 dagen geleden

Hier hetzelfde! Onze kleine man is 4 weekjes en ook vooral 's avonds heel hangerig. Hij wil liefst geknuffelt of gepakt worden of hij heeft verdriet doorheen de dag. Ook ontroostbaar of moeilijker tussen 20 en 23u!

11 dagen geleden

Het bekende avond-huil-"uurtje". Hadden wij bij ons eerste kindje ook. Is voor zover ik weet vrij normaal. https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/wat-te-doen-huiluurtje-baby

11 dagen geleden

Reactie op Racingafadingimage

Het bekende avond-huil-"uurtje". Hadden wij bij ons eerste kindje ook. Is v ...
Ohh hier staan dingen in die ik nog niet gelezen had, klinkt echt wel herkenbaar.

11 dagen geleden

Reactie op Kimberly2110

Hier hetzelfde! Onze kleine man is 4 weekjes en ook vooral 's avonds heel h ...
Amai, herkenbaar hoor! Hopelijk vinden ze snel hun rust een beetje terug 🤞🏻 ik dacht het sowieso eens te bespreken als het vrijdag nog altijd zo “opvallend” is, maar ik hoop dat hij dan al over het moeilijkste heen is als het effectief een sprongetje is.

11 dagen geleden

Hier ook de laatste dagen( sprong 1) komt erop neer dat overdag ik een leuk en rustig kindje heb en savonds komt het “monster” naar boven. Ze wil dan niet slapen, eet veel( maar ook weer niet), wil de hele tijd bij mama plakken, niet in bed willen, …. Maar dan is ze na enkele uren wel doodop( en ik ook, want ik doe het helemaal alleen) en dan slaapt ze het laatste stuk van de nacht wel helemaal door in 1 ruk tot de ochtend(8-10 uur). De rest van de dag haalt ze haar schade in door veel te willen drinken en bijslapen tot in de avond. ( vaak van 17 uur tot een 00:00/02:00). Ik hou mij vast aan het feit dat deze fase ook wel zal stoppen .

11 dagen geleden

Hier ook wilt alleen maar gepakt worden. Wanneer ze in slaap valt dan leg ik haar dan neer. Binnen 5 min begint het weer ik hoop dat dit snel voorbij is want is best vermoeiend

10 dagen geleden

Reactie op Yasmine92

Hier ook wilt alleen maar gepakt worden. Wanneer ze in slaap valt dan leg i ...
Voor mij is dit sinds vandaag ook heel herkenbaar. 4 weken en 2 dagen oud en ineens heb ik een baby die nauwelijks slaapt gedurende de dag of direct na inslapen weer wakker schiet 😱

9 dagen geleden

Herkenbaar! Mijn zoontje is nu 4w en 1d. Sinds eergisteren heel zagerig en hangerig. ‘‘s nachts niet willen slapen vanaf 2u. Ligt dan wakker en weent, willen/niet willen drinken, ontroostbaar tot ongeveer 4u. In de voormiddag start dit opnieuw. Tegen de middag stopt het even en kan hij rustig drinken en slapen. Om dan de hele routine opnieuw te herhalen de volgende nacht.

3 dagen geleden

Hoe lang heeft deze sprong geduurd bij jullie?volgens de app zou ze vanaf vandaag uit de moeilijke periode moeten zijn maar vandaag was echt de ergste dag 🤯🤯ik ben kapot…

3 dagen geleden

Reactie op Jolienve

Hoe lang heeft deze sprong geduurd bij jullie?volgens de app zou ze vanaf v ...
Hier loopt het samen met ziek zijn en krampen dus ik durf niet te zeggen of het al helemaal weg is. Jammer dat het daar nog niet beter is!

2 dagen geleden

Reactie op Jolienve

Hoe lang heeft deze sprong geduurd bij jullie?volgens de app zou ze vanaf v ...
Exact 1 week. Opeens ‘s avonds minder huilen en blijft het beperkt. Er zijn nog goede en slechte dagen natuurlijk maar wel veel minder extreem huilen dan tijdens het sprongetje!