27 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb progebel genomen omwille van een fertiliteitstraject. Geen problemen mee ondervonden, soms wat wit verlies van die progebel, dus inlegkruisje lijkt me beste optie. Ik ben er net mee mogen stoppen. Kan helaas geen info geven over ervaringen in jou geval, enkel dat mijn zwangerschap dankzij progebel wel ontstaan is!
8 maanden geleden
Reactie op Kellyo4
Ik gebruik 3x per dag progebel. ( ivf traject) ik breng het in met een appl ...
Hey, neen, na een tijdje opgegeven, ik moest drie maal per dag nemen, en was uiteindelijk ook onmogelijk op het werk Enzo. Heeft tot nu toe goed gewerkt, dus denk dat het zeker geen kwaad kan
8 maanden geleden
Reactie op Seraaa
Kelly, ik ben benieuwd hoe lang je moet doornemen. Ik mocht nu stoppen tuss ...
Ik heb 3 doosje voorgeschreven gekregen. Ik zit nu in week 8. Ik denk toch wel zeker tot aan mijn 12weken. Zal blij zijn dat het voorbij is. Maar alles voor het goeie doel. Van mij me 2de zwangerschap (1ste was onverwacht nr vr de opstart van IVF maar miskraam op 9w, nu zwanger van mijn 1ste ICSI 🍀)
8 maanden geleden
Reactie op Kellyo4
Ik heb 3 doosje voorgeschreven gekregen. Ik zit nu in week 8. Ik denk toch ...
Ik heb misschien echt een hele domme vraag.. ik heb geen applicator dus breng de pilletjes met mijn vinger in. Nu ben ik wat bang dat ze niet diep genoeg zitten 😅
Alle tips zijn welkom 🤦
8 maanden geleden
Reactie op Poe_
Ik heb vooral schrik dat ik ze niet diep genoeg inbreng. Of zou dat gewoon ...
Ik zou daar niet mee inzitten. Ik heb korte vingers, maar mijn waarden zijn goed gestegen. Gebruik wel Ultrogestan i.p.v. Progebel, maar principe is hetzelfde hé. Een hint: op het moment dat je denkt dat je niet dieper kan steken wat druk zetten. Je drukt dan precies je vagina wat naar buiten, waardoor de capsule wat dieper schuift. En als je dan de druk lost, voel je de capsule vaak niet meer zitten.
8 maanden geleden
Reactie op dervox
Hebben jullie hierdoor enkel wit verlies of soms ook wat bruin?
Ik heb al sinds de dag dat ik ontdekte dat ik zwanger ben een inimini beetje bruinverlies. (Als in echt kleine vlekjes in m'n inlegkruisje)! Dus ik ben mss niet de beste infogever.
Ik merk vooral de inhoud van de capsules een paar uur later op 🤦
8 maanden geleden
Reactie op Poe_
Ik heb al sinds de dag dat ik ontdekte dat ik zwanger ben een inimini beetj ...
Ter info: het is niet de inhoud van de capsules die terugkomt, maar vooral het omhulsel dat gesmolten is. Of dat is toch wat de apotheek mij wist te vertellen. Misschien dat dat ook wat geruststelt dat de inhoud echt wel opgenomen wordt. Ik heb altijd enkel wit verlies gehad. Maar bruin verlies kan ook gewoon van de zwangerschap zijn (bv nog wat oud innestelingsbloed dat naar buiten komt)