18 Reacties

één maand geleden

Hey Jessica , ik moet volgende week dinsdag ook binnen voor inleiding in het ZOL. 😂👍🏼 ik heb 10 jaar geleden wel een luxe kamer gehad

één maand geleden

Reactie op Eef170691

Hey Jessica , ik moet volgende week dinsdag ook binnen voor inleiding in he ...
En wat was anders?

één maand geleden

Reactie op Eef170691

Hey Jessica , ik moet volgende week dinsdag ook binnen voor inleiding in he ...
Misschien zien we elkaar wel 😆

één maand geleden

Alleen maar positieve ervaringen van het ziekenhuis in Genk hier 😁. Iedereen super vriendelijk, goede opvolging,... Kamer was op zich ook nog prima, alleen iets ouderwets in vergelijking met andere moderne ziekenhuizen.

één maand geleden

Ik beval ook in Genk ik heb wel niet de luxe kamer genomen maar wel alleen + douche.

één maand geleden

Reactie op S0nlight

Alleen maar positieve ervaringen van het ziekenhuis in Genk hier 😁. Iedere ...
Ja ze zijn wel vriendelijk vind ik. Het rommelt hier al meer dan een week. Dus ik vind het spannend nu.

één maand geleden

Hoeveel weken zijn jullie, dames?🤩 ikzelf ga ook bevallen in het zol! Maar ben voor volgende week zondag uitgerekend maar kan nog een week langer duren natuurlijk 😅🙃

één maand geleden

Reactie op lenaerts

Hoeveel weken zijn jullie, dames?🤩 ikzelf ga ook bevallen in het zol! Maar ...
Woensdag 39 weken

één maand geleden

Reactie op lenaerts

Ik ben 41w2d.🫣 Wij gaan in Maaseik bevallen

één maand geleden

Reactie op lenaerts

Ik ben 39w + 3 zwanger van mijn eerste.

één maand geleden

Ik ben vorige week bevallen met 37 weken +1 in Genk, super vriendelijk personeel op de verloskamer en heel behulpzaam. Ik had een 1 persoonskamer met douche, mijn douchethermostaat was helaas wel kapot was gloeiend heet en spoot langs alle kanten dus heb niet kunnen douchen, dit werd na 3 dagen wel gemaakt maar vond het wel wat jammer. Voor de rest niets op aan te merken ( behalve dat de nachtverpleegkundige redelijk nors was 😅🙄)

één maand geleden

Reactie op Minime 25

Ik ben vorige week bevallen met 37 weken +1 in Genk, super vriendelijk pers ...
Ocharm. Misschien was ze erg moe 😁. Ja wel vervelend van de douche. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat zo extra luxe is aan de duurste kamer. Ik verwacht geen massage service (al is dat een top idee) 😆

één maand geleden

Roh, volgens mij was deze gewoon een stuk ruimer wat ik me kan herinneren.. voor de rest is er niets speciaals aan 😝

één maand geleden

Hier bevallen in het Zol met spoedkeizersnede, heb 4 weken op de mic afdeling gelegen. 1p kamer en douche was op de gang. Luxe kamer is iets ruimer met douche op de kamer.

één maand geleden

Sorry, weet dat het gesprek is over het ziekenhuis is in Genk. Maar heeft er ook iemand ervaring of kent er iemand die ervaring heeft in het ziekenhuis in Turnhout? Ik heb 2 bevallingen meegemaakt in Antwerpen. Helemaal een ander vibe qua ziekenhuis en heb wel stress hier nu dat ik in Turnhout moet bevallen 🥺

één maand geleden

Viktor is geboren op 09/10/2024 om 07:08.

één maand geleden

Reactie op jessicadeleener

Viktor is geboren op 09/10/2024 om 07:08.
Proficiat. Charlotte om 11:20 uur op 09/10. Vlot gegaan bij jouw ?

één maand geleden

Reactie op Eef170691

Proficiat. Charlotte om 11:20 uur op 09/10. Vlot gegaan bij jouw ?
Ja ging vlot. Op 20 uur ballon gekregen en om 03 uur sllurgens brak mijn water met een 6 CM ontsluiting.