5 Reacties

één maand geleden

Tot 41 weken

één maand geleden

Ik denk dat dat wat van ziekenhuis tot ziekenhuis afhangt. Hier (ZOL Genk) is de grens 10 dagen overtijd. Heb bij anderen al gelezen dat het 2 weken of 1 week is.

één maand geleden

Op zich moet een inleiding wel kunnen, ook met een eerdere keizersnede. Alleen weeënopwekkers proberen ze te beperken, en ze laten het ook niet te lang aanslepen. Alleszins dat werd mij zo verteld. Heb je geen uiterste datum gekregen? In het UZA is dat 40+10, maar in de praktijk gaan ze niet over 41. De laatste tijd doen ze het liever zelfs nog vroeger gezien er vaker complicaties zijn.

één maand geleden

Ik ben 40+4 dagen vandaag, gisteren op controle geweest maar nog steeds geen ontsluiting, er gebeurd ook gewoon nog maar weinig af en toe wel wat krampen en steken maar niks dat blijft of doorzet. Ik mocht gisteren tussen 2 datums kiezen voor in gang te zetten. Of vrijdag of maandag. Waar ik mezelf het beste bij voelde

één maand geleden

Reactie op sharisss

Ik ben 40+4 dagen vandaag, gisteren op controle geweest maar nog steeds gee ...
Ik ben vandaag 40+1 vrijdag terug op controle bij mij ook nog steeds geen ontsluiting , ook wel wat krampen en harde buik maar verder niets , vrijdag ga ik ook meer weten