18 Reacties
8 maanden geleden
Mijn eerste echo was op 5.6 weken en het was maar zo groot als 4.4 weken en ook geen hartslag. De gynaecoloog zei dat ik waarschijnlijk gewoon mis was met hoe lang ik al zwanger was.
Mijn volgende echo 2 weken later was ik plots wel zover als dat ik zei dat ik moest zijn. Alsook was het zo groot als het hoorde en had het een mooie sterke hartslag.
Het kan dus twee kanten op en ik hoop voor jou dat het de goede kant op gaat. 🍀
8 maanden geleden
Hey,
Hier vandaag eerste echo gehad ik dacht dat het 8weken was maar volgens echo zou het 5of 6 wkn dus nog maar pril zijn. Vruchtje was nog heel klein dus nog geen hartslag kunnen horen. Volgende week nog een afspraak om te zien of er een hartslag te horen gaat zijn.
Hopelijk voor ons beide dat het goed komt 🙏🏼
8 maanden geleden
Reactie op Nurse123
Hey,
Hier vandaag eerste echo gehad ik dacht dat het 8weken was maar volg ...
Bij mij is het via IUI dus ze weten exact hoe ver ik ben, kan alleen zo zijn dat de innesteling wat langer heeft geduurd. Ik hoop voor je mee, wordt geen makkelijke week.
8 maanden geleden
Reactie op Nurse123
Daar hoopte ik ook voor maar 2wkn mis is echt wel veel.. maak me ook klaar ...
Dat wachten is echt verschrikkelijk…
8 maanden geleden
Reactie op MamaEzra
Geen ervaring mee maar ik wens je veel succes morgen. Laat iets weten! 💕
Het hartje klopte vandaag nog steeds, maar het vruchtje is niet meer gegroeid. Opnieuw een week wachten!
7 maanden geleden
Ondertussen is het hartje gestopt en hebben ze tabletten gegeven voor een miskraam op te wekken, vandaag 1 week geleden.
Wel viel het mij op dat in mijn bloedresultaten van 5w mijn progesteron vrij laag was 9, maar daar heeft nooit iemand iets van gezegd. Hebben jullie hier ervaring mee?
7 maanden geleden
Reactie op curlygirl74
Ondertussen is het hartje gestopt en hebben ze tabletten gegeven voor een m ...
Een lage progesteron waarde kan inderdaad wijzen op een aankomend miskraam of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Sterkte! ✨
7 maanden geleden
Reactie op curlygirl74
Ondertussen is het hartje gestopt en hebben ze tabletten gegeven voor een m ...
Enorm veel sterkte en veel succes op een goede zwangerschap in de toekomst. Hou de moed er in!! Te laag progesteron kan inderdaad duiden op een aankomend miskraam. Je hebt progesteron nodig voor een goede innesteling. Een progedterontekort kan ook onregelmatige menstruaties veroorzaken en zorgt er vaak voor dat je niet zwanger bent/blijft. Ik heb lang gesukkeld met mijn progesteron levels voor ik zwanger werd dus bij mij was dit het eerste wat ik nakeek op mijn bloedwaarden. Iedereen zit beter over hcg maar progesteron is net zo belangrijk.
7 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Een lage progesteron waarde kan inderdaad wijzen op een aankomend miskraam ...
Maar hadden ze dan op week 5 daar niet op kunnen anticiperen? Blijf ik me maar steeds afvragen..
7 maanden geleden
Reactie op HS8894
Enorm veel sterkte en veel succes op een goede zwangerschap in de toekomst. ...
Dankjewel. Heb je dan ooit progesteron moeten bijnemen? Mijn gynaecoloog zegt dat ze da pas doen na 3 miskramen dus dan houdt het toch wel ergens verband?
7 maanden geleden
Reactie op sofiecout
Ik heb op 7 weken een echo gehad met een kloppend hartje, op 10 weken volge ...
Heel veel sterkte, Sofie! Ik weet exact hoe je je voelt ♥️