31 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb mijn eerste echo op 9+1 weken. Nog eventjes wachten dus. Is een eerste echo meestal inwending of uitwendig, iemand een idee?

9 maanden geleden

Reactie op VL8462

Ik heb mijn eerste echo op 9+1 weken. Nog eventjes wachten dus. Is een eers ...
Eerste 1 a 2 echos zijn inwendig omdat het vruchtje nog te klein is en ze langs binnen veel dichterbij kunnen komen.

9 maanden geleden

Reactie op VL8462

Ik heb mijn eerste echo op 9+1 weken. Nog eventjes wachten dus. Is een eers ...
Afhankelijk van joe vroeg die echo is : vroeg is altijd inwendig, eerste trimester vaak nog steeds, pas daarna uitwendig

8 maanden geleden

Reactie op BbySpruitje

zijn er speciale gynecoloog die 6w echo doen? doen ze niet allemaal?
In Antwerpen heb je er een

8 maanden geleden

Ik heb vandaag voor de 2 de keer een echo (8 weken) reeds echo gehad op 6 +2 dagen ( met kloppend hartje) ik doe dit via fertiliteit als bam met donor dus daar spelen ze heel kort op de bal . Ik ga ervan uit dat als vandaag alles goed ik ik via de gewone gynaecoloog zal blijven gaan .

8 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik heb vandaag voor de 2 de keer een echo (8 weken) reeds echo gehad op 6 ...
Is het altijd extra vroeg via fertiliteit? Hier nog aant wachten op het telefoontje ☺️

8 maanden geleden

Ben nu 9 weken en kan pas komende maandag de eerste keer gaan, eerder geen plaats 😮‍💨

8 maanden geleden

Morgen eerste echo op 9w1d, spannend 😀

8 maanden geleden

Reactie op shana🌺

Morgen eerste echo op 9w1d, spannend 😀
Succes en geniet ervan!😊

8 maanden geleden

Reactie op Liesjekn

Ben nu 9 weken en kan pas komende maandag de eerste keer gaan, eerder geen ...
Mijn 3de echo op 8weken(volgens gyne) maar volgens mijn laatste mens ben ik 9weken is ook op maandag. Ik zou zeggen succes en geniet ervan😊

8 maanden geleden

Reactie op Liesjekn

Ben nu 9 weken en kan pas komende maandag de eerste keer gaan, eerder geen ...
Hier uiteindelijk op 7w4d (18/3), zo jammer voor je, maar dan ga je wel al veel kunnen zien ☺️