61 Reacties
2 maanden geleden
Ik weet nu al dat ik de eerste avond ga beginnen bleiten (vooral door de hormonen) als hij vertrekt hoor.
Maar goed, ik heb liever dat ons zoontje in zijn eigen bedje kan slapen en dat zijn papa dichtbij is.
2 maanden geleden
Mijn vriend heeft al twee kinderen, en we hebben een hond, maar we zorgen dat er voor iedereen opvang voorzien is. Het is mijn eerste kindje en ik vind het belangrijk dat hij er bij is. Hij kan in mijn ogen heel veel doen om mij te ondersteunen (fysiek, mentaal), we willen het echt samen beleven. Ook voor de hechting tussen papa en baby vinden we het belangrijk
2 maanden geleden
Reactie op Karen_86
Mijn vriend heeft al twee kinderen, en we hebben een hond, maar we zorgen d ...
Mee eens!
2 maanden geleden
Reactie op Wiam2001
Oei?? Meestal is dat toch prijs per nacht die ze meegeven want je weet op v ...
Ik vind het ook heel raar ik heb het ziekenhuis zelf gebeld, ik heb een hospitalisatieverzekering maar geen hospitalisatieverzekering plus bij solidaris , als k toch perce een eenpersoonswil moet ik dat bedrag betalen… ook omdat ik keizersnee heb
2 maanden geleden
Reactie op aysays
Hey ik heb net gevraagd bij mij vragen ze in leuven 2400 euro?! Als mijn ma ...
Wat? Voor u man? Dit is zeer vreemd. Als je geen plus hebt bij solidaris weet ik dat je iets klein moet betalen voor jezelf en voor je man moet het gewoon per nacht zijn zeeeeer vreemd en raar
2 maanden geleden
Reactie op aysays
Ben je ook bij solidaris??
Ja maar heb geen hospitalisatie meer omdat ik via de werk van mijn man ben verzekerd
2 maanden geleden
Reactie op aysays
Ik vind het ook heel raar ik heb het ziekenhuis zelf gebeld, ik heb een hos ...
Ik vrees dat de 2.400 is omdat je man alleen kan blijven slapen in een eenpersoonskamer en je hospitalisatieverzekering dit misschien niet dekt? Dan zijn de kosten meestal wel zo hoog.
2 maanden geleden
Reactie op lytje94
Ik vrees dat de 2.400 is omdat je man alleen kan blijven slapen in een eenp ...
Dat zijn inderdaad de supplementen omdat je op een eenpersoonskamer wil liggen en dit niet terugbetaald wordt door jouw hospitalisatieverzekering. Dit heeft op zich niets te maken met het verblijf van je partner. Maar het is inderdaad zo dat je partner alleen kan blijven slapen indien je een éénpersoonskamer neemt. En ik denk dat ze in UZ Leuven dan 40 à 45 euro extra per nacht met ontbijt rekenen als je partner blijft slapen.
2 maanden geleden
Reactie op Kaat88
Dat zijn inderdaad de supplementen omdat je op een eenpersoonskamer wil lig ...
Dus niet elke hospitalisatieverzekering dekt de eenpersoonskamer? Normaal wel toch als ik mij niet vergis? Bv bij de luxe persoonskamer kunnen er kosten bijkomen en ik niet alles gedekt maar normaal gezien worden de kosten gedekt voor de vrouw