10 Reacties
6 maanden geleden
Pakske.be heb je volledig zelf recht wat je wil zonder verplichtingen. Anders komen ze sowieso met iets af dat niet uw ding is
6 maanden geleden
Reactie op MarieG1991
Pakske.be heb je volledig zelf recht wat je wil zonder verplichtingen. Ande ...
Ik heb daar zoveel tijd in gestoken bij me 1 ste en uiteindelijk bijna niets vd lijst werd gekocht. Daarom dak me tijd nie wil verliezen in die dingen . Daarom vraag ik mening van andere.
6 maanden geleden
Wij hebben wel een lijst aangelegd van ons eerste bij Dreambaby (nu 2,5jaar) Wij hebben de lijst gewoon aangelegd en zelf gekocht op voorhand, zodat je niet moet wachten tot het gekocht is. We hebben die lijst aan niemand doorgegeven. Maar dan heb je wel de korting 😉. En de meesten hebben inderdaad gewoon geld gegeven. Van het tweede weet ik het nog niet. Buiten kleertjes hebben we maar weinig nieuwe spulletjes nodig.
6 maanden geleden
İk ga een geboortelijst maken voor mezelf om te weten wat ik heb en wat ik niet heb. Bij ons krijgen we goud of geld en heb ook liever. Uiteraard kopen mijn ouders, schoonouders en broers/zussen tussendoor dingens die ik koop.
6 maanden geleden
Reactie op Tine-
Wij hebben wel een lijst aangelegd van ons eerste bij Dreambaby (nu 2,5jaar ...
Ben gisteren geweest naar dreambaby. K'vin da je daar zo weinig keuze hebt in vergelijking me babydump of paradisio. Bij me eerste wa dingen bij babydump gekocht en zei stuurden zelf alles op. We zien wel...
6 maanden geleden
Reactie op Gode24
Zijn er van jullie, regio Roeselare, die hun lijst in Multibazar gelegd heb ...
Vriendin van mij in izegem en heel tevreden wel 6jaar geleden. Paradisio valt mee voor me ben van ingelmunster.
6 maanden geleden
Wij gaan waarschijnlijk geen lijst doen. Ook omdat de meeste vaak toch geld geven. En we al veel gespreid hebben kunnen kopen. We hebben wel voor onszelf opgelijst wat we nu zeker nodig hebben en wat achteraf pas.
Moesten er dan mensen zijn die wel vragen wat we zouden willen kunnen we daar iets van doorgeven.
6 maanden geleden
Reactie op Vrhyn
Wij gaan waarschijnlijk geen lijst doen. Ook omdat de meeste vaak toch geld ...
Ewel ik dacht ook van dit te doen. Mercie