6 Reacties
één maand geleden
Er zit niet altijd bloed bij. Wel is het meestal beige of rozig van kleur.
Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog een foto, die ik eventueel wel wil delen als daar vraag naar is 😅
één maand geleden
Reactie op Racingafadingimage
Er zit niet altijd bloed bij. Wel is het meestal beige of rozig van kleur.
...
Ewel bij mij was het wat beige en wa groen geel achtig dus daarom dat ik zit te twijfel, heb wel niet echt pijn ma wel drukte in mijn onderbuik ik denk dat mijn lichaam zich rustig aan het voorbereiden is voor de bevalling 👶🏻
En ja zeker! Als je dat wilt delen is het prima.
één maand geleden
Reactie op aylen
Ewel bij mij was het wat beige en wa groen geel achtig dus daarom dat ik zi ...
Voila 😅
één maand geleden
Vergeet ook naarmate je bevalling komt kan je ook gewoon veel meer gewoon slijm verlies hebben. Niet iedereen merkt het verlies van een slijmprop op omdat het bij sommigen geen kleur heeft, of het is stukjes komt of pas tijdens de bevalling zelf. Indien je je slijmprop vroegtijdig verliest maakt je lichaam ook gewoon een nieuwe aan.
één maand geleden
Reactie op ErikaK88
Vergeet ook naarmate je bevalling komt kan je ook gewoon veel meer gewoon s ...
Inderdaad. Ik ben al een eerste stuk verloren op 32 weken. Nu gisterenavond is er opnieuw een stuk losgekomen denk ik, maar dat was niet zo duidelijk. Je lichaam is zich inderdaad aan het voorbereiden op de becalling. Maar dit wil niet zeggen dat die daarom vrij snel zal bevallen nu. De slijmprop regenereert zich normaal in ongeveer 7 dagen.
één maand geleden
Ik ben 2 dagen na het verliezen van de mijne bevallen maar was toen ook 41 weken en werd getoucheerd op 41+1 wat weeën heeft uitgelokt. Anders zou ik op 41+2 ingeleid worden.