6 Reacties

7 maanden geleden

Is ook bandenpijn. Druk, trekkerig gevoel, steken,… er zit ook een baby in dus dat is normaal dat er druk is. Bij mij zit hij echt laag op men blaas. Dus heb er de hele tijd last van.

7 maanden geleden

Reactie op HS8894

Is ook bandenpijn. Druk, trekkerig gevoel, steken,… er zit ook een baby in ...
Oh oke!! ik had het hiervoor nog niet zo gevoeld. Kdenk dat ik nog een beetje met een ‘trauma’ zit, in december heb ik een miskraam gehad en 2 keer medicatie moeten nemen. Ik weet nog levendig dat ik een helse druk voelde de hele dag voor ik het vruchtje verloor.. dus denk dak ik dat onbewust wat zit te linken, want ik maakte me tot nu geen zorgen om de bandenpijn. Merci voor de geruststelling!

7 maanden geleden

Ik heb de laatste 3 dagen ook veel last van steken, trekkerig, harde buik en late rugpijn. Gisteren kreeg ik tijdens het winkelen veel last van spierpijn in men bovenbenen. ‘S morgens heb ik soms een hele platte buik en namiddag staat hij zo dik, het is een helse rollercoaster aan gevoelens.

7 maanden geleden

Reactie op Maxi8

Oh oke!! ik had het hiervoor nog niet zo gevoeld. Kdenk dat ik nog een beet ...
Ik had ook een miskraam en voelde helemaal niets tot ik weeën kreeg, moest braken en plots bloed verloor.

7 maanden geleden

Heb ik ook gehad rond die termijn. Het voelde alsof ik moest persen ofzo 😅 Was uiteindelijk idd gewoon bandenpijn

7 maanden geleden

Reactie op Mommytobee1

Heb ik ook gehad rond die termijn. Het voelde alsof ik moest persen ofzo 😅 ...
Dank je voor de geruststelling 🙏🏼🥰