11 Reacties
9 maanden geleden
hmm, mijn traject duurt voorlopig al minder lang, maar ik heb het mentaal ook zo lastig. vorige keer ineens beginnen bloeden rond 5 weken en nu elke dag doodsbang. Nu 5 weken 2 dagen en ik droomde vannacht heel levendig dat ik een miskraam deed. Ben er al de hele dag niet goed van. Ik zou zo graag weten dat dit verhaal goed afloopt. 😭
9 maanden geleden
Reactie op Kellyo4
Das echt mentaal zo zwaar. Ik heb dat ook. En das zo moeilijk om te knop da ...
ik wou dat ik een tip voor je had, maar ik heb zelf zoveel laagtes. Paar keer in pure paniek beginnen huilen. En ik mag pas aan 8 weken een echo doen, niet bij m'n eigen gynaeco, m'n eigen gynaeco had pas tijd aan 11 weken.. Ik snap dat het allemaal normaal is, maar het is heel eng om iedere dag onwetend te zijn.
9 maanden geleden
Begrijp heel goed hoe je je voelt. Zelf ook al 4 jaar aan het proberen en een paar miskramen gehad. Nu opnieuw zwanger van de 6de en tevens laatste ICSI poging. Afgelopen vrijdag Hcg van 40, zelfde avond hevig bloedverlies dat geduurd heeft tot vandaag. Vandaag Hcg gestegen naar 86. Vroedvrouw zegt dat het alle kanten uit kan. Het blijft dus spannend afwachten. Hoop dat ik deze zwangerschap volledig mag uitdragen maar echt genieten zit er volgens mij niet echt in, daarvoor heb ik al te veel pech gehad. Toch probeer ik positief te blijven, niet te veel te stressen en te hopen op het beste. Manifesteren dat alles goedkomt is het enige wat me momenteel recht houdt. En blijven ademen 🧘🏼♀️
Succes! Ik leef met je mee! 🍀
9 maanden geleden
Reactie op Sofie_81
Begrijp heel goed hoe je je voelt. Zelf ook al 4 jaar aan het proberen en e ...
Wanneer mag je terug gaan?
Ik mocht vorige week dinsdag bloed laten nemen en alles was goed en ik heb volgende week een echo gepland.
Ik wens je alle geluk en een goeie zwangerschap toe! 🍀🍀
9 maanden geleden
Reactie op Kellyo4
Wanneer mag je terug gaan?
Ik mocht vorige week dinsdag bloed laten nemen ...
Vandaag een nieuwe bloedname gehad. hCG van 86 naar 147 gestegen. Helaas niet verdubbeld zoals ik gehoopt had. Ben nu 4w en 3d. Arts had in m’n dossier genoteerd ‘mogelijk ongunstige evolutie’. Overmorgen nieuwe bloedname. Dit is zo’n rollercoaster. Hoop echt dat de zwangerschap zich doorzet aangezien het onze laatste poging is. Zo zenuwslopend dit 😣
9 maanden geleden
Reactie op chlokke
Ik had vannacht net dezelfde droom... Hier ook doodsbang... ❤️
oh ocharme :( wat een ellende dat zelfs onze dromen ons traumatiseren.. blijven hopen dat het goed komt 🤞 ondertussen zit ik aan 6 weken 5 dagen.. maar nog steeds even bang!