13 Reacties

8 maanden geleden

Hey, ik kan je niet echt volledig geruststellen. Het enige dat ik wou geven als tip is dat er ook vroege “pretecho’s” bestaan en misschien dat het uitkijken naar een extra echo je wel kan geruststellen? Ik vond de periode tussen 7-12 weken te lang dus heb op 10 weken een pretecho.

8 maanden geleden

Reactie op lottedsp

Hey, ik kan je niet echt volledig geruststellen. Het enige dat ik wou geven ...
Ik ben al blij dat mijn gynaecoloog begrip heeft voor mijn situatie want ik ben op 7w geweest en hij zei zelf, kom maar terug op 9w. Jij gaat dat anders toch niet volhouden zei hij. Was al blij dat ik er zelf niet heb om moeten vragen.

8 maanden geleden

Om even gerust te stellen, misschien een pret echo vragen bij je Vroedvrouw, die laten je met alle plezier tussentijds binnen. Zelfde gehad als jou MA van 9w en te weten gekomen op 13w :( Dus snap je angst maar al te goed ♥️

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Om even gerust te stellen, misschien een pret echo vragen bij je Vroedvrouw ...
Zal eens zien wat ze zeggen. Heb recent contact opgenomen met een praktijk. Veel sterkte ook 🤍

8 maanden geleden

Ik begrijp je VOLLEDIG! Ik heb helemaal hetzelfde meegemaakt. Vorige zwangerschap op 8 weken eerste echo, alles prima. De dag voor echo 12-13weken miskraam. En daar gehoord dat het baby’tje gestopt was met groeien rond 9-10weken. Ik ben nu bijna 8weken en heb al van mijn 6weken bruinverlies… We kunnen niets anders doen dan vertrouwen hebben in de natuur en rustig blijven. De tijd gaat (meestal) snel 😀 tenzij je zou willen dat hij 5keer zo snel gaat natuurlijk want dan gaat hij ONGELOOFLIJK traag! Courage! Ik begrijp je! 💕

8 maanden geleden

Reactie op dervox

Ik begrijp je VOLLEDIG! Ik heb helemaal hetzelfde meegemaakt. Vorige zwan ...
Ik mag vanavond opnieuw gaan en hopelijk binnen 2w opnieuw. Ik zoek alvast een vroedvrouw om tussen in te kunnen gaan. Die onzekerheid hé pff

8 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik mag vanavond opnieuw gaan en hopelijk binnen 2w opnieuw. Ik zoek alvast ...
Van welke kanten ben je?

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Van welke kanten ben je?
De kust

8 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

De kust
Ik had voor mij lokaal ingegeven Max 30km straal van rondom waar ik woon op Google op zoek naar vroedvrouw, veel recensies gelezen en ook raad gevraagd van die dat ik dan uiteindelijk gevonden had aan mijn HA , misschien kan dit je helpen om de juiste te vinden☺️🙏🏼

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Ik had voor mij lokaal ingegeven Max 30km straal van rondom waar ik woon op ...
Ik heb een praktijk op enkele km's van mijn deur. Ik wacht het bezoek af van deze avond om daar verder mee af te spreken. 🤞🏻

8 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik heb een praktijk op enkele km's van mijn deur. Ik wacht het bezoek af va ...
Veel succes, hou ons op de hoogte hè ♥️

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Veel succes, hou ons op de hoogte hè ♥️
Alles was goed. 😮‍💨❤️ Ben nu toch voor 1 dag iets geruster 🙊 aftellen tot de volgende afspraak.

8 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Alles was goed. 😮‍💨❤️ Ben nu toch voor 1 dag iets geruster 🙊 aftellen to ...
Das al super goed nieuws voor je ♥️