13 Reacties
8 maanden geleden
Hey, ik kan je niet echt volledig geruststellen. Het enige dat ik wou geven als tip is dat er ook vroege “pretecho’s” bestaan en misschien dat het uitkijken naar een extra echo je wel kan geruststellen? Ik vond de periode tussen 7-12 weken te lang dus heb op 10 weken een pretecho.
8 maanden geleden
Reactie op lottedsp
Hey, ik kan je niet echt volledig geruststellen. Het enige dat ik wou geven ...
Ik ben al blij dat mijn gynaecoloog begrip heeft voor mijn situatie want ik ben op 7w geweest en hij zei zelf, kom maar terug op 9w. Jij gaat dat anders toch niet volhouden zei hij. Was al blij dat ik er zelf niet heb om moeten vragen.
8 maanden geleden
Ik begrijp je VOLLEDIG!
Ik heb helemaal hetzelfde meegemaakt.
Vorige zwangerschap op 8 weken eerste echo, alles prima.
De dag voor echo 12-13weken miskraam. En daar gehoord dat het baby’tje gestopt was met groeien rond 9-10weken.
Ik ben nu bijna 8weken en heb al van mijn 6weken bruinverlies…
We kunnen niets anders doen dan vertrouwen hebben in de natuur en rustig blijven. De tijd gaat (meestal) snel 😀 tenzij je zou willen dat hij 5keer zo snel gaat natuurlijk want dan gaat hij ONGELOOFLIJK traag!
Courage!
Ik begrijp je! 💕
8 maanden geleden
Reactie op Kellyo4
De kust
Ik had voor mij lokaal ingegeven Max 30km straal van rondom waar ik woon op Google op zoek naar vroedvrouw, veel recensies gelezen en ook raad gevraagd van die dat ik dan uiteindelijk gevonden had aan mijn HA , misschien kan dit je helpen om de juiste te vinden☺️🙏🏼