26 Reacties
2 maanden geleden
Bij mij staan mijn sokken er ook in en ook heel rode onderbenen de laatste weken, maar gelukkig niet zo erg als bij @hs8894 😬
2 maanden geleden
Reactie op klaartje02
Ben je iets wijzer geworden bij de gynaecoloog over wat het zou kunnen zijn ...
Het kindje ligt al sterk ingedaald bij mij waardoor haar hoofd dus fel drukt op zenuwen net aan die baarmoederhals. Omdat ze ook nog een sterrekijker is op dit moment raakt haar hoofd nog meer qua oppervlakte dus aan die bezenuwing. Het zou waarschijnlijk nog erger worden tegen de bevalling toe. Bij elke harde buik, beweging van de baby drukt zij des te harder op die zenuwen ook. Velen voelen dat alleen als de baby indaalt en dan gaat het nadien wel wat beter, maar doordat ze dus met haar hoofd in sterrekijker ligt zal dat bij mij waarschijnlijk alleen erger worden tot ze zou draaien of de bevalling. Paracetamol helpt hier niet maar mocht ik evt wel nemen. Verder is toch voldoende bewegen( vocht in de voeten), en de voeten ook omhoog leggen tussendoor.
2 maanden geleden
Reactie op Racingafadingimage
Bij mij staan mijn sokken er ook in en ook heel rode onderbenen de laatste ...
Ja gynaecoloog zei ik zie het ook aan je gezicht dat je veel vocht ophoudt. Mijn kine heeft vandaag wat extra gewerkt om dat vocht te verbeteren , het extra vocht en tintelingen in mijn voet komt door bezenuwing in bekken. Als reuma patiënt , zit bij mij de reuma meestal ook in mijn si gewricht ( achterkant bekken) en ruggengraat. En vermoedelijk is de reuma ook actief aan het werk waardoor het meer klachten geeft dan normaal.
2 maanden geleden
Reactie op HS8894
Het is vreselijk!!!
Heb ik ook zoals u ik doe veel ijskoude voetbadjes en 3liter water drinken dan scheelt het wel. Van me 1ste dochter heb ik 8maanden me crocs moeten rondlopen nu is het gelukkig nog maar sinds 32weken. Steunkousen koop ik nie meer da helpt nie.
2 maanden geleden
Iedere keer als ik spannende sokken draag staat de rand er echt minstens een cm in gegraveerd 😂
Of als ik met mijn benen gekruisd gezeten heb en er zat een plooi of bandje van handtas in de weg dan staat dat er ook in voor een paar uur. Prachtig.