30 Reacties

3 maanden geleden

Je bent zeker niet alleen hoor! Ik lig de laatste dagen ook gewoon in bed en vandaag werd me ook echt teveel…

3 maanden geleden

Reactie op lolitake

Je bent zeker niet alleen hoor! Ik lig de laatste dagen ook gewoon in bed e ...
Heb je ziekteverlof nu?

3 maanden geleden

Reactie op jessicadeleener

Heb je ziekteverlof nu?
Ja ik ben al een aantal maanden thuis. Ik verwacht een tweeling.. ben jij ook al thuis?

3 maanden geleden

Reactie op lolitake

Ja ik ben al een aantal maanden thuis. Ik verwacht een tweeling.. ben jij o ...
Nee ik ging werken tot mijn bevallingsdatum. Maar afgelopen week twijfel ik sterk. Ik werk als administratief bediende dus in principe zou het gaan. Maar heb bijna elke harde buiken die onaangenaam worden ervaren en ik zweet mij te pletter. Soms twijfel ik hoe ik dit kan volhouden.

3 maanden geleden

Oh amai dat is wel heftig… kun je aan de huisdokter niet vragen of hij je even thuis zet? Een paar dagen doet miss al wonderen voor je?

3 maanden geleden

Ik heb het ook zwaarder sinds ik ongeveer 25 weken ben. En vandaag ook een lastige dag.

3 maanden geleden

Helemaal herkenbaar! Gewoon lui, futloos en niks willen doen… Wij zitten hier ook in verbouwingen dus heb weinig aan mijn partner. Niet fijn om zo het laatste trimester door te moeten maar er is een lichtje aan het einde van de tunnel denk ik dan! We krijgen iets moois in de plaats! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op lolitake

Oh amai dat is wel heftig… kun je aan de huisdokter niet vragen of hij je e ...
Misschien doe ik dat wel

3 maanden geleden

Ja snap slapen slecht heb ik ook zeker en veel moe geen zin niks.

3 maanden geleden

Misschien doe ik dat wel
Denk maar eens even aan jezelf! Het is ook veel te belangrijk zowel je fysieke als mentale gezondheid ❤️

3 maanden geleden