2 Reacties
3 maanden geleden
Ik laat mij anders ook jaarlijks vaccineren tegen griep en covid( moeder met chronische leukemie, en zelf reuma met medicatie die de weerstand verlaagd)
Dus ja ik zal vaccineren wanneer nodig. Alleen: griep vaccin is pas oktober/ november, en ja COVID gezien ik thuis ben zal de kans wel klein zijn dat ik mij daarvoor in september vaccineer( zal eerder na de bevalling zijn)
In ga wel horen zn afwachten voor het vaccin naar rvs toe gezien dat toch hele vaak bij baby’s veel ziekte geeft. Er is een vaccin van hoorde ik op het nieuws ( moeders tijdens de zwangerschap en binnenkort ook voor baby’s) gezien rvs tegenwoordig veel baby’s in het ziekenhuis brengt vind ik dat vaccin toch belangrijker .
3 maanden geleden
Hey,
Topics over vaccinaties, zowel coronavaccinaties als het Rijksvaccinatieprogramma, zijn niet meer toegestaan. Topics over bijvoorbeeld bijwerkingen na een vaccinatie staan we wel toe. Wij merken dat deze topics onrust veroorzaken op het forum. Het is een erg gevoelige discussie, en wij denken dat het beter is als jullie je hierover laten informeren door professionals en mensen die hier echt verstand van hebben.
Ik sluit daarom het topic.
Liefs,
Eliza