7 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit gehad rond de 30 weken. Gebeld naar materniteit en die zeiden dat als ik geen koorts had en me nog wel goed voelde (behalve verkoudheidssymptomen) dit net heel goed is want dan heeft je babytje ook ineens de antistoffen mee.

2 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Ik heb dit gehad rond de 30 weken. Gebeld naar materniteit en die zeiden da ...
Oh dat is geruststellend, behalve keelpijn heb ik niets anders qua symptomen.

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad in mijn 2 de trimester( buiten zware hoest, geen symptomen). Ik nam toen corona op met de gynaecoloog voor informatie. Zij zeiden toen dat het alleen goed kan zijn dat de baby dan al antistoffen heeft ervoor.

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik heb dit ook gehad in mijn 2 de trimester( buiten zware hoest, geen sympt ...
Hoe lang heeft je hoest ongeveer geduurd? Hier al van woensdag bezig en nog niet veel beterschap…

2 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hoe lang heeft je hoest ongeveer geduurd? Hier al van woensdag bezig en nog ...
Ik ben bijna het hele eerste en 2 de trimester aan het hoesten geweest. Verkoudheden die mekaar opvolgden( k stond ik het lager onderwijs). Heb hierdoor ook spier of bot scheuren aan mijn ribben gehad( ze mogen geen scan nemen dus welke van de 2 het is weet ik niet). Het hoesten is pas sinds de zomervakantie dat stilletjes gedaan was

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Ik ben bijna het hele eerste en 2 de trimester aan het hoesten geweest. Ver ...
Oeioei amai, ik vind het al lastig na een week… hopelijk duurt het hier niet zo lang… Merci!

2 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Oeioei amai, ik vind het al lastig na een week… hopelijk duurt het hier nie ...
Ja elke hoest kwam er een plasje mez, ik draag dus al heel lang inleggers hierdoor. Komt goed uit dat ik dat nu zo gewend ben in het derde trimester( baby is al ingedaald en moet soms elk kwartier plassen ect,..)