18 Reacties

2 maanden geleden

Hallo, İk heb co-sleeper van maxi-cosi en voor later 3-in-1 campingbed van maxi-cosi die ik makkelijk kan opbergen omdat we momenteel geen kamer kunnen voorzien

2 maanden geleden

Ik heb beide, ik voorzie om mijn kindje overdag of vooravond in zijn bedje te leggen in eigen kamer. Vanaf het moment dat wij gaan slapen zijn en de baby heeft voeding nodig, haal ik hem uit bed, en slaapt hij verder in co sleeper tot we de ochtend gepasseerd zijn. Ik wil zo snel mogelijk het kindje gewoon laten worden aan eigen kamer, maar ga natuurlijk niet 4 keer per nacht en het opstaan als het via co Sleeper kan. We zien wat het gaat geven 😅

2 maanden geleden

Helaba, wij hebben voorlopig enkel co-sleeper omdat we nog bezig zijn met de slaapkamer in orde te brengen en het eerste jaar willen we de kleine spruit sowieso bij ons op de kamer hebben omdat verborgen reflux in de genen zit. Hebben ook een MR10’tje dat de ademhaling registreert voor de zekerheid aangezien de verborgen reflux kan zorgen voor het stoppen van de ademhaling 🤷🏻‍♀️ we zijn volledig voorbereid, of het nu nodig is of niet 🥰

2 maanden geleden

Hey is me tweede kindje en gaat direct op eigen kamer slapen in babybed. Slaapt 1meter van onze slaapkamer. Bij me eerste 6maanden ernaast en ik en me baby sliepen niet. Doe dit geen 2de keer. Me kinderarts zei het ook 1meter van me kamer hoor je ook alles.

2 maanden geleden

Tweede kindje hier ook. Plan is net zoals bij mijn zoon om de baby direct op de eigen kamer te leggen. Mijn zoon sliep heel de nacht door na 7 weken. Zien wat het nu geeft uiteraard, elk kindje is anders. Onder het matrasje hebben wij sensors die de ademhaling tracken. Ik vond het 's nachts opstaan om te voeden helemaal niet zo erg. Ik kon overdag ook bijslapen terwijl mijn ma natuurlijk wel moest gaan werken. Lijkt mij niet echt nodig om beide een slaaptekort te hebben aangezien hij ook taken moet overnemen met onze kleuter.

2 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Tweede kindje hier ook. Plan is net zoals bij mijn zoon om de baby direct ...
Man*

2 maanden geleden

Tweede kindje hier ook. Plan is net zoals bij mijn zoon om de baby direct ...
Wat zijn die sensors?

2 maanden geleden

Wat zijn die sensors?
Wij hadden bij mijn eerste kindje dezen en gaan die opnieuw gebruiken..zat toen in een pakket samen met de Luvion babyfoon.

2 maanden geleden

Wij hadden bij mijn eerste kindje dezen en gaan die opnieuw gebruiken..zat ...
Zou ik die ook kopen? Mijn zoon is prematuur. We zijn gewoon om alles op het scherm te zien of zou dit frustererend zijn voor ons?

2 maanden geleden

Zou ik die ook kopen? Mijn zoon is prematuur. We zijn gewoon om alles op he ...
Goh, dat moet je natuurlijk zelf weten he.. ligt je kindje bij jullie op de kamer? Was vooral een geruststelling in mijn hoofd omdat de kamer van mijn zoontje en de aankomende baby toch wel een meter of 5 ver zijn. Alarm is redelijk luid, 2x vals alarm gehad. Maar liever een keer te veel dan te weinig natuurlijk.

2 maanden geleden

Goh, dat moet je natuurlijk zelf weten he.. ligt je kindje bij jullie op de ...
Hij zal bij ons op de kamer liggen. Nu ligt hij nog in het ziekenhuis.

2 maanden geleden

Hij zal bij ons op de kamer liggen. Nu ligt hij nog in het ziekenhuis.
Dan lijkt mij dat niet echt nodig. Tenzij je zelf denkt dat je dan geruster zal kunnen slapen..

2 maanden geleden

Dan lijkt mij dat niet echt nodig. Tenzij je zelf denkt dat je dan geruster ...
Weet ik niet maar is goed dat ik dit weet. İk zal zien hoe ik me ga voelen na ontslag

2 maanden geleden

Gewoon een bedje in mijn kamer, vlakbij het bed.

2 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Gewoon een bedje in mijn kamer, vlakbij het bed.
Ik heb ook sensoren voor de ademhaling ( tweedehands van bij mijn broer en schoonzus). Omdat ik zelf als baby bijna aan wiegendood was overleden, toch wat bang van, dus neem dan liever het zekere voor het onzekere.

2 maanden geleden

En hoe noemen die sensors? En dat leg je dan gewoon onder de matras? Hier ook een co Sleeper

2 maanden geleden

Reactie op Yasmine92

En hoe noemen die sensors? En dat leg je dan gewoon onder de matras? Hier o ...
"Ademhalingssensor baby" op Google. Je hebt er met ronde sensors die je onder de matras moet leggen en je hebt er met een sokje om rond de voet te doen. Wij waren wel content van die sensors onder de matras. Wij hadden en hebben er van het merk "Luvion".

2 maanden geleden

"Ademhalingssensor baby" op Google. Je hebt er met ronde sensors die je ond ...
Ik ga het eens opzoeken.