6 Reacties

20 dagen geleden

Wij hebben een doomoo nestje in zijn co sleeper gelegd. Plots was het probleem opgelost. Intussen is hij hier uit gegroeid en slaapt hij sinds enkele dagen zonder. Maar het was echt de oplossing.

20 dagen geleden

Reactie op HS8894

Wij hebben een doomoo nestje in zijn co sleeper gelegd. Plots was het probl ...
Ja hebben we ook al geprobeerd maar helpt ook niet 😅

20 dagen geleden

Wij gebruiken naast het nestje ook een pukababy piep slaapzak en een opgerolde doek onderaan... onze dochter is 4 weken. Slaapt nu denk ik een week toch enkele uren per nacht in de Co sleeper op deze manier. Soms heeft ze last van krampjes en neem ik ze bij mij.

20 dagen geleden

Onze dochter is 2,5 weken oud, en wij merkten ook dat ze nog heel veel nabijheid nodig had. Dus ze slaapt tussen ons in in bed, in het geultje tussen de 2 matrassen, met het voedingskussen rond haar. Lijkt ons voor deze beginperiode veilig genoeg, en wat ze nodig heeft. We gaan wss dit weekend eens proberen om haar in de cosleeper te leggen, ook met het kussen rond haar dan zodat het vertrouwd is.

20 dagen geleden

Mijn dochtertje is ook bijna 2 weken thuis. Ik kan ze af en toe enkele uurtjes in de co-sleeper leggen maar het liefst van al ligt ze bij mij. Kind en gezin en vroedvrouw zeiden dat dit normaal is en dat ik ze dan gewoon bij mij moet pakken. Op die manier kan ik ook gemakkelijk de krampjes 'opvangen'

20 dagen geleden

Onze baby ligt ook tussen/naast/op ons. Vind ik het gezelligst en ben ook meer op mijn gemak zo dan als ik hem apart moet leggen.