9 Reacties

8 maanden geleden

Die buikpijn en krampen of gelijkaardige menstruatie-pijnen is normaal. Dat is omdat je lichaam ruimte aan het maken is voor je kindje gaf mijn dokter mee. Heb ik ook zelf tot op vandaag nog af en toe.. hier 7 weken ver! 馃榿

8 maanden geleden

Perfect normaal, had ik ook 馃槉

8 maanden geleden

Oooh jaaa, krampen op een level van in elkaar duiken, kronkelen en huilen. Zo vreselijk zware krampen heb ik gehad. Je baarmoeder rekt enorm uit, ook uw nieren worden groter, je borsten zetten uit. Dit gaat jammergenoeg niet zonder pijn. Tegen week 7a8 is het beginnen beteren.

8 maanden geleden

Hier ook matige tot hevige krampen gehad in onderbuik en onderrug de afgelopen dagen. Momenteel 7 weken zwanger en al iets beter.

8 maanden geleden

Dankjewel voor de geruststellende verhalen allemaal! Toch spannend allemaal he 馃き

8 maanden geleden

Ik was zelf ook in paniek dus ik snap je helemaal! Maar het hoort er dus gewoon bij ik heb in mn hoofd gestoken dat het positief is dat mn baarmoeder aan het uitrekken is enz en nu voelt het gewoon ok als ik krampen heb. Ook je darmen die overhoop liggen, had ik ook de voorbije weken en ben nu 6w2d dus je geen zorgen maken! 馃崁

8 maanden geleden

Die krampen had ik de eerste 2 weken ook, dat is nu wel minder ( week 6-7)

8 maanden geleden

Fijn om te lezen dat jullie hetzelfde ervaren, aangezien mijn mama (steun en toeverlaat) het nog niet weet. Nu ben ik opgelucht.

8 maanden geleden

Reactie op Rominaaa

Fijn om te lezen dat jullie hetzelfde ervaren, aangezien mijn mama (steun e ...
Ik snap je volledig. Ik wil zo graag raad vragen over alles. De onrust is enorm aanwezig. Dus het is erg fijn dat het hier mogelijk is om de kronkels er even uit te gooien. 馃槄