24 Reacties

4 maanden geleden

kan het niet zijn dat je placenta vanvoor ligt?

4 maanden geleden

Hey, iedereen is anders! Als je placenta en navelstreng in orde is voor voeding moet je geen zorgen maken

4 maanden geleden

Ik ben momenteel 25w en zie ook nog bijna niets langs buiten. Neem al sinds week 14 buikfoto's iedere week en merk nog geen verschil. Stampjes voelen we al goed aan de buitenkant, maar zien doen we ook nog niet. Maar zoals reeds gezegd zou ik mij daar geen zorgen over maken, zolang je je baby wel goed voelt bewegen. Iedereen is inderdaad anders. Wel leuk dat ze iets zeggen over de grootte van het kindje. Bij mij zeggen ze daar nooit iets van.

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Ik ben momenteel 25w en zie ook nog bijna niets langs buiten. Neem al sinds ...
Baby voelen is al genoeg. İk voel hem heel goed en zie hem op gemak van buitenaf maar ben een mager persoon en hangt af van de grootte van baby maar ook van jezelf als je veel plaats hebt zal je later buitenaf zien omdat de baby kracht nodig heeft voor buitenaf te laten zien. Als de baby goed gevoed word is al super super super. Grote buik betekent niets. Post keer anders allebei een foto

4 maanden geleden

Reactie op Hw

kan het niet zijn dat je placenta vanvoor ligt?
Die ligt bovenaan ☺️

4 maanden geleden

Hey, iedereen is anders! Als je placenta en navelstreng in orde is voor voe ...
Dat is nagekeken en zou in orde moeten zijn...

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Ik ben momenteel 25w en zie ook nog bijna niets langs buiten. Neem al sinds ...
Oh, dan ben ik toch niet alleen! Het gewicht en de grootte vraag ik zelf wel hoor. In het begin zei ze dat altijd, maar de laatste 2x heb ik er zelf om moeten vragen. ☺️

4 maanden geleden

Reactie op chlokke

Die ligt bovenaan ☺️
ik heb een tweeling en bij de ene ligt hij vanvoor (die voel ik minder) dan die gene waar bij het vanachter ligt

4 maanden geleden

Reactie op chlokke

Oh, dan ben ik toch niet alleen! Het gewicht en de grootte vraag ik zelf we ...
Heb ik gevraagd. Maar dan kreeg ik als reactie: dat bekijken we nu niet. Pas met 30 weken blijkbaar...

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Heb ik gevraagd. Maar dan kreeg ik als reactie: dat bekijken we nu niet. Pa ...
bij mij pas bekeken bij 28weken..

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Heb ik gevraagd. Maar dan kreeg ik als reactie: dat bekijken we nu niet. Pa ...
Dus nooit mocht je weten hoe groot en hoe zwaar? Vanaf 20w zou ze dat delen met jou ervoor begrijp ik wel

4 maanden geleden

Baby voelen is al genoeg. İk voel hem heel goed en zie hem op gemak van bui ...
De foto's kan ik niet selecteren via deze app. Die staan ik mijn whatsapp downloads en dat lukt hier niet.

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

De foto's kan ik niet selecteren via deze app. Die staan ik mijn whatsapp d ...
İk boelde je buik

4 maanden geleden

İk boelde je buik
Weet ik. Maar mijn vriend heeft telkens die foto's getrokken en via whatsapp naar mij doorgestuurd. En via deze app geraak ik niet in de juiste map op de gsm. Deze staat nergens tussen de opties.

4 maanden geleden

ik ben bijna 27 weken, ik voel de baby ook veel, sommige momenten minder maar tegen de avond en in bed dan echt wel veel, bewegen voel ik veel meer dan dat ik zie aan de buiten kant, als ik het probeer te filmen ik het meer alsof men buik ‘ schokt ‘ ik heb wel een placenta die vooraan ligt, wat er ook wel voor zorgt dat deze de schokken opneemt, men buik is ook wel nog oké maar ik voel wel nu dat alles begint te spannen en de huid rond me navel voelt echt wel hard aan en ik merkt nu ook dat men buik langzaam begint sneller te groeien

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Weet ik. Maar mijn vriend heeft telkens die foto's getrokken en via whatsap ...
Oh oke geen probleem

4 maanden geleden

Oh oke geen probleem
Heb ze verzet van map. Deze foto is van op 14 w.

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Heb ze verzet van map. Deze foto is van op 14 w.
En deze van vanmorgen. 25w+6

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

İk vind je buik zeker oke, genoeg ruimte voor de baby 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

En momenteel is de baarmoeder ietsje hoger dan onze navel dus gaat nog boller worden