12 Reacties

8 maanden geleden

9 weken en ben inderdaad al 1 van mijn Zwangerschapsbroeken moeten gaan opsnorren

8 maanden geleden

Ik ben ook 7weken vandaag en heb gewoon een opgezette buik. Ik voel me niet meer goed in mijn jeansbroeken! Niets zit nog goed, enkel trainingsbroeken en pyjama...

8 maanden geleden

Ik heb et zelfde. Alles zit al strak en knelt me.

8 maanden geleden

Ondertussen ook 7/8 weken

8 maanden geleden

Heb het zelfde enkel leggings en pyjama wil ik aandoen!

8 maanden geleden

Ja ik ben 10 weken en sinds week 8 past geen enkele broek meer. Draag alleen nog broeken met rekkers in nu.

8 maanden geleden

O ja, sinds 7 weken kan geen enkele jeans nog dicht blijven als ik zit. Nu aan 8w4d draag ik steeds een legging met een ruim hemd over. Heel soms nog eens een jeans dicht gehouden met een haarrekker, maar die zitten echt niet goed meer.

8 maanden geleden

in ben nu 10 weken en zittend kan ik mij jeans ook niet meer verdragen. had nog enkele jeans in een maatje M van toen ik iets meer woog, deze zijn nu perfect en kan ik nog wel even mee verder denk ik 😜

8 maanden geleden

Ik ben rond week 7 mijn eerste zwangerschap broek( jeans ) gaan kopen geen spijt van

8 maanden geleden

Ik draag standaard broeken met een rekker. Wel handig nu. Vandaag 7 weken en nog niets gemerkt. Ben wel wat zwaarder, dus het zou kunnen dat het bij mij langer duurt voor ik dit merk.

8 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Ik draag standaard broeken met een rekker. Wel handig nu. Vandaag 7 weken e ...
Ik ben ook zwaarder, naast een opgeblazen buik is alles nog oké bij mij (week 6)