14 Reacties

7 maanden geleden

Bij mijn zoontje pas rond de 21 weken kreeg ik een buikje nu ben ik vooral opgeblazen😅

7 maanden geleden

Al vroeg ik het begin wegens echt opgezwollen buik door vocht en obstipatie ect

7 maanden geleden

Ik had al heel vroeg een buikje en schaamde me daar zelfs voor. Vanaf 8 weken kreeg ik m'n broeken niet meer dicht. Nu aan 13 weken merk ik dat ik m'n baarmoeder kan voelen en dat het als een echtere zwangerschapsbuik aanvoelt en geen opgezette buik meer.

7 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap was dat rond de 14-15 weken.. veel afgevallen in het begin door misselijkheid. Nu kon ik het op het werk rond de 10 weken eigenlijk al niet meer verstoppen. Vandaag 14 weken en in bepaalde kledij zie ik er extreem zwanger uit 😅

7 maanden geleden

Hier op 9 weken 🙈🙈🙈 ondertussen 11w3d en kan het echt niet meer verstoppen hou men hart vast naar de rest van de weken 🤣

7 maanden geleden

Reactie op ErikaK88

Al vroeg ik het begin wegens echt opgezwollen buik door vocht en obstipatie ...
Vooral die obstipatie is lastig😅dag 1 cva dag 2 lastig daf 3 kunde je broeken niet meer toekrijgen🤣

7 maanden geleden

Ik 11weken 3 dagen ook al een serieus groeiende buik

7 maanden geleden

Op 8w zag het bij mij er al zo uit, niet super zichtbaar en makkelijk om weg te steken maar als je het weet valt het wel op 🙈

7 maanden geleden

Dit was op 14 weken.

7 maanden geleden

Eerste zwangerschap hier, ik zit nu op 12w + 5. Ik heb in mijn strakkere broeken al een paar weken een elastiekje zitten omdat ze moeilijker toe gaan 😄 En sinds deze week merk ik dat ook s ochtends, wanneer ik normaal een platte buik heb, er een bolling te zien is. Na het eten blaas ik enorm op 😅

7 maanden geleden

Blij dat de meesten het in mijn omgeving al weten dus ik loop gewoon rond met kleedjes enzo die mijn buik accentueren. Zwanger zijn is de enige moment dat ik dat trots kan doen. 😅 Anders vollenbak shapewear en proberen zo strak mogelijk uit te zien.. nu ga ik er de volle resterende 6 maanden van proberen genieten. 😅

7 maanden geleden

Van mij is het al van tussen de 9 en 10 weken zichtbaar, zeker in bepaalde kledij.. Maar nu op 11+5w is het echt wel onmiskenbaar. Had nochtans verwacht dat het noet snel zichtbaar gong zijn omdat ik wat zwaarder ben. Nog niet iedereen weet het, dus afhankelijk van de situatie draag ik kleren die los zitten of goed aansluiten.

7 maanden geleden

Dit was bij m’n eerste op 13 weken

7 maanden geleden

Dit is nu bij m’n tweede op 15 weken