12 Reacties

9 maanden geleden

Ik zou vooral zorgen dat je niet uitdroogt... genoeg drinken en zeker is met wat zout in zoals aquarius of AA drink dan heb je toch sowieso al de extra stofden binnen die daarin zitten.

9 maanden geleden

Zeker ORS of electrolyten toevoegen aan je water en heeel veel drinken. Vitamines nemen en rusten. De baby neemt wat die nodig heeft geen zorgen maken.

9 maanden geleden

Momenteel is die vrucht ook nog maar enkele mm groot en heeft nog niet veel voeding nodig. Zorg inderdaad dat je wel vocht blijft toedienen ( geen water maar evt rijstwater of bouillon soep)

9 maanden geleden

Aquarius werkt heel goed tegen buikgriep! Ik heb telkens de blauwe gedronken en was snel weer beter

9 maanden geleden

Ik ben sinds deze nacht ook geveld door de buikgriep… Wat een hel! 🤢 Nu was ik aan het Googlen en las ik dat Ginger Ale top zou zijn tegen de misselijkheid om te drinken (en lekker ook nog 😜). Dus ik stuur seffens mijn vriend er even om en laat iets weten. Veel succes daar!

9 maanden geleden

Reactie op CV1993

Ik ben sinds deze nacht ook geveld door de buikgriep… Wat een hel! 🤢 Nu wa ...
Het was toch geen succes… Alles wat ik eet/drink komt eruit. Ben je naar de dokter geweest en heb je iets van medicatie gekregen?

8 maanden geleden

Reactie op CV1993

Het was toch geen succes… Alles wat ik eet/drink komt eruit. Ben je naar de ...
Sorry, zie je reactie nu pas. Ik ben 3 dagen echt heel misselijk geweest, gelukkig maar 1x moeten overgeven, voor de rest voornamelijk diarree. Ik voelde mij wel aanzienlijk beter na het drinken van aa en aquarius. Verder nam ik gewoon nog Navalit en Primperan tegen de misselijkheid. Ik was vooral enorm moe in combi met 0 eetlust.

8 maanden geleden

Reactie op Racingafadingimage

Sorry, zie je reactie nu pas. Ik ben 3 dagen echt heel misselijk geweest, g ...
Herkenbaar! Aquarius heeft hier ook goed geholpen. De misselijkheid sluimert inderdaad nog wat verder, maar kan natuurlijk ook van iets anders komen… 🤪 heb nu ook Navalit gekregen. Alee, dat hebben we alweer gehad, nu hopelijk wat rustiger de komende dagen! 😅

8 maanden geleden

Hier is het mijn partner die sinds 2 dagen met diarree loopt en mijn misselijkheid is ook pas sinds enkele dagen geleden begonnen (kben 5w2d)… hoe wisten jullie dat het buikgriep was en geen zwangerschapskwaaltje? Best even naar de dokter gaan, of zijn alle zwangervriendelijke middeltjes zo te verkrijgen in de apotheek? Moest dat het geval zijn, wachten we hier nog wat af…. Hopelijk zijn jullie ondertussen aan de betere hand!

8 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Hier is het mijn partner die sinds 2 dagen met diarree loopt en mijn missel ...
Ik moest om de 20 min. naar het toilet rennen om over te geven en omdat ik diarree had en kon niets binnenhouden, dus was wel duidelijk, denk ik. Ben voor de zekerheid ook naar de dokter geweest en zij bevestigde dat het buikgriep was. Ook de bloedafname toonde verhoogde infectiewaarden. Ik mocht enkel Dafalgan nemen en kreeg pilletjes op basis van gember voorgeschreven, maar dat hielp niet… Na 2 a 3 dagen ben je er ook wel vanaf. De eerste 24u zijn het ergste. Veel succes daar!

8 maanden geleden

Reactie op CV1993

Ik moest om de 20 min. naar het toilet rennen om over te geven en omdat ik ...
Amai, nee dat heb ik gelukkig (nog) niet… hmm, dan ga ik alvast op zoek naar die gemberpilletjes, misschien dat het ook bij de gewone misselijkheid helpt… bedankt!!

8 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Amai, nee dat heb ik gelukkig (nog) niet… hmm, dan ga ik alvast op zoek naa ...
Je kan ook Navalit vragen om voor te schrijven. Dat neem ik nu, omdat ik nu al een aantal dagen gewoon misselijk ben van de zwangerschap…