Ik heb vorige week een paar keer bloedverlies gehad. Dan 5 dagen niks en woensdagavond had ik bruinverlies wat nu nog altijd een beetje aanhoudt. Ik ben deze middag flauwgevallen en ik heb ook wat krampen (maar dat kan mss ook mijn darmen zijn of gewoon mijn hoofd want op den duur voel ik vanalles precies)
Nu belde ik toch even met materniteit omdat ik echt heel ongerust ben. Ze zeiden letterlijk ja dat is heel spijtig maar wij kunnen toch niks voor u doen hoor mevrouw. Ik vroeg of ik mss niet even kon langskomen om eens met de doppler te luisteren (dat hebben ze vorige week gedaan om mij gerust te stellen) en ze zei ja we kunnen luisteren maar ja dat kan over een halfuurtje al helemaal anders zijn hé. Wij kunnen echt niks voor u doen, het zal echt afwachten zijn. Dus nu denk ik heel de tijd afwachten? Afwachten op wat? Heeft ze nu eigenlijk bedoeld het klinkt niet goed en het is afwachten tot het slecht afloopt?
Ik belde eigenlijk om mijzelf wat gerust te stellen maar nu ben ik helemaal over mijn toeren eigenlijk. En nog veel banger dan ervoor 😭