9 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb net hetzelfde, ik neem navalit altijd voor dak naar buiten vertrek en is echt een wondermiddel 😁 K sta enkel in de ochtend misselijk op maar voor de rest ça va

8 maanden geleden

Lang leve Navalit. Ik neem twee pilletjes ‘s avonds maar merk dat ze precies zijn uitgewerkt tegen de volgende vooravond waardoor ik dus meer last heb van avondmisselijkheid dan van ochtendmisselijkheid.

8 maanden geleden

Reactie op HeLeNaVeR

Lang leve Navalit. Ik neem twee pilletjes ‘s avonds maar merk dat ze precie ...
Ik neem ze op dezelfde manier. Ik merk ook wel dat ik 's avonds echt moeite moet doen om mijn eten binnen te krijgen. Precies nooit zin om te eten of honger..

8 maanden geleden

Ik kon mijn vitamines ook niet binnenhouden smorgends nu neem ik ze smiddag in en dat helpt wel komt er niet meer uit

8 maanden geleden

‘s avonds 2 ‘s morgens 1 en smidags 1 zonder funcioneer ik echt niet 24/24 misselijk zelf met navalit nog misselijk

8 maanden geleden

Reactie op HeLeNaVeR

Lang leve Navalit. Ik neem twee pilletjes ‘s avonds maar merk dat ze precie ...
Hier net hetzelfde.. ik neem vanaf morgen er ook 1 smiddags in 🙈

8 maanden geleden

Ja hierzo hetzelfde.. zelfs vandeweek een braakneiging van de navalit zelf 🤢 ik nam ze met de 2 samen in met een grote slok water, maar omdat die pilletjes zo licht zijn en dus ‘drijven’ op dat water raakte ze achteraan de bovenkant van mijn keel.. bahbah echt 5 keer kokhalzen voor ik ze binnen kreeg. Voor de rest helpen ze inderdaad goed. Ik merk dat ik de eerste weken goed doorkwam met enkel 2 pilletjes in de avond. Nu moet ik regelmatig nog eentje of 2 overdag bijnemen. Nadeel.. ik val bijna overal in slaap 😅 manman het is me wat.. hopelijk zijn we er over een paar weken vanaf

8 maanden geleden

Ik neem ook navalit maar heb helaas ook neiging tot braken bij vitaminen ( met geur ) & tanden poetsen etc. Al goed ben ik minder misselijk sinds ik Navalit neem, heel blij voor