9 Reacties

8 maanden geleden

Kan zijn dat het “te droog” was en daar door iets van bloedvaatje geraakt is (hebben ze mij altijd gezegt) .. ik hoop zo hard met je mee dat alles goed komt, hier nog altijd in de onwetenheid ☹️♥️

8 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Kan zijn dat het “te droog” was en daar door iets van bloedvaatje geraakt i ...
Lastig he die constante onzekerheid.. het ene moment heb je hoop en dan valt zo de grond weer vanonder je voeten weg.. ik duim hard met je mee dat het voor ons beiden goed komt ❤️ dikke knuffels

8 maanden geleden

Ik heb dit gisteren nog aan mijn gyn gevraagd want ik wou eerst geen inwendige echo. Het is iets wat amper tot niet voorkomt dat hier een miskraam van voorkomt maar je kan wel een klein beetje bloed verliezen.

8 maanden geleden

Ik heb het elke keer, ook elke keer na een uitstrijkje of dergelijke en sinds ik zwanger ben ook elke keer na de seks. Ik durf dus geen seks meer hebben. Ik kreeg ook een vaginale ontsteking na de echo. Blij dat de volgende niet meer vaginaal zijn.

7 maanden geleden

Hey, hoe is het intussen met jou? 🙏🏼

7 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Hey, hoe is het intussen met jou? 🙏🏼
Wat lief dat je het vraagt. Het is helaas niet goed afgelopen hier.. Vorige week vrijdag te horen gekregen dat het hartje gestopt was op 9 weken.. ondanks dat ik op 9w een goede echo gehad heb. Ik zou afgelopen dinsdag 11 weken geweest zijn en heb die dag een curretage gehad. Fysiek valt het mee maar mentaal is het enorm zwaar.. ik voel me zo verloren.. Het was onze eerste zwangerschap na lang proberen.. het voelt allemaal erg onwerkelijk..

7 maanden geleden

Reactie op Poe_

Wat lief dat je het vraagt. Het is helaas niet goed afgelopen hier.. Vorige ...
Ooooh neen 🥺 Ik leef zo met je mee 🥺 Heel veel sterkte, weet hoe moeilijk het is na 2x mis gegaan (ook eerste zwangerschappen) 🥺

7 maanden geleden

Reactie op Kiimmm94

Ooooh neen 🥺 Ik leef zo met je mee 🥺 Heel veel sterkte, weet hoe moeilijk ...
Dankjewel. Ook voor jou een warme knuffel. ❤️

7 maanden geleden

Reactie op Poe_

Dankjewel. Ook voor jou een warme knuffel. ❤️
Big hugs! 🥺❤️