2 Reacties
4 dagen geleden
Hier ook een baby geboren op 13 oktober 😁 En ik heb eigenlijk hetzelfde: na een week of 2, 3 nam het vloeien duidelijk af, en nu ook al 2 weken dat ik toekom met een inlegkruisje, maar dat het precies niet meer mindert. Volgens mijn vroedvrouw is dit normaal. Als je terug meer begint te bloeden of terug echte klonters of helderrood bloedverlies hebt, kan je het best wel eens laten nakijken.
4 dagen geleden
Is wel normaal ik heb tussendoor ook geen vloed meer maar altijd vlak na of tijdens het voeden( borstvoeding). Het is hier wel al van kleur veranderd en is eerder gelig( licht bruinig slijmverlies) soms zit er wel terug wat meer bloed bij. Ik neem wel geen minipil, miscommunicatie dat dat bij jou wel wat invloed geeft. Ik heb wel zeer veel gekolft en op die momenten verloor is ook heel veel. Ik ben op 14/10 bevallen. Uiteindelijk werd het hier wel een spoedkeizersnede maar ik had evenveel bloedverlies vaginaal gezien ik tot volledige ontsluiting ben gegaan( en nog wat extra door de wonde van de keizersnee).
Ps neem je extra ijzer? Ene beetje extra nemen kan ook helpen naar de hoeveelheid vloed die je hebt werd mij gezegd.