9 Reacties

24 dagen geleden

Hey, Ik ben nu een maandje geleden bevallen ( 9/10) en ik heb sinds zo'n 10 dagen geen bloedverlies meer. Ik had wel redelijk bloedverlies met kleine klonters., maar bij grote klonters weet ik dat je je vroedvrouw of gynaecoloog bij moet contacteren want dat zou niet juist zijn zei mijn vroedvrouw altijd.

24 dagen geleden

Mogelijks is er weefsel achtergebleven in je baarmoeder wat er nu in klonters blijft uitkomen en er ook voor zorgt dat je veel harder bloedt. Best een afspraak maken bij je gynaecoloog zodat ze kan checken.

24 dagen geleden

Reactie op Racingafadingimage

Mogelijks is er weefsel achtergebleven in je baarmoeder wat er nu in klonte ...
Het was nu 1 grote klonter (te vergelijken met de grote van pruim) die er uitkwam door toevallig te kuchen op toilet. Voor de rest nog geen klonters uitgekomen. Het bloedverlies is ook niks extreems ofzo maar wel opvallend dat het wat meer is dan gebruikelijk. 27 november heb ik controle bij de gynaecoloog, kan ik tot dan wachten of bel ik maandag best eens?

24 dagen geleden

Reactie op CélineVdmme

Het was nu 1 grote klonter (te vergelijken met de grote van pruim) die er u ...
Oei, dat is wel heel groot. Ik zou zeker al eens bellen maandag. Weefsel kan verkleven aan de baarmoeder en een vleesboom worden. Best geen 3 weken meer mee wachten.

24 dagen geleden

Net contact gehad met mijn vroedvrouw gehad en die zegt dat het normaal is.

24 dagen geleden

Ik wil je vroedvrouw zeker niet tegenspreken maar ik zou voor de zekerheid maandag toch eventjes contact opnemen met de gynaecoloog. Just in case.

24 dagen geleden

Ik had dit ook ineens na 3 weken. Zolang je nadien niet heviger blijft bloeden en het hierbij blijft is dit niet abnormaal denk ik. Sindsdien bloedingen heel minder bij mij.

23 dagen geleden

Reactie op Jolienve

Ik had dit ook ineens na 3 weken. Zolang je nadien niet heviger blijft bloe ...
Het bloeden is bijna gestopt vandaag 🤷