9 Reacties

8 maanden geleden

Hey, ik snap jou paniek, op 6w heb ik ook bloedverlies gehad en redelijk veel (heel mijn inlegkruisje + ondergoed) ik was ook in paniek, het ziekenhuis gebeld, de dag nadien mocht ik direct voor echo komen en gelukkig was alles in orde, de bloeding heeft bij mij ongeveer 1.5w geduurd. Nu ben ik 8w en gelukkig geen bloeding meer tot nu toe. Nog 2 echo's gehad in tussentijd en alles ziet er prima uit + ook goede hartslag. Dus bloedverlies hoeft absoluut niet direct slecht nieuws te zijn, als je ongerust bent gewoon gynaecoloog of het ziekenhuis bellen. Veel succes nog 🙏🏻🍀

8 maanden geleden

Niet meteen panikeren, al weet ik maar al te goed dat dat heel makkelijk gezegd is😓 Heb je buikkrampen/pijn?

8 maanden geleden

Ik ben 7w en heb woensdag ook bloedverlies gehad. Was tegen de avond gestopt. Ik mocht ook nr het ziekenhuis gaan en daar was alles oké. Is echt verschieten.

8 maanden geleden

Reactie op Deborah97

Hey, ik snap jou paniek, op 6w heb ik ook bloedverlies gehad en redelijk ve ...
Dankjewel voor je positief verhaal. Ik ging deze ochtend langs bij de huisarts. Ze zei ook dat dit echt normaal kan zijn in een prille zwangerschap maar toch is het precies lastig in mijn hoofd. 🥹 Moet de hele tijd maar huilen.

8 maanden geleden

Reactie op Kellyo4

Ik ben 7w en heb woensdag ook bloedverlies gehad. Was tegen de avond gestop ...
Dankjewel, inderdaad. Heb er geen uur slaap door gevat. Ik was echt onder de indruk..

8 maanden geleden

Reactie op A16

Niet meteen panikeren, al weet ik maar al te goed dat dat heel makkelijk ge ...
Inderdaad, HA zei dit ook 🥹 Ik heb lichte buikpijn maar gaat op en af. Maar dat heb ik wel al sinds ik het weet.. maakte ik me ook erge zorgen in..

8 maanden geleden

Reactie op Poe_

Inderdaad, HA zei dit ook 🥹 Ik heb lichte buikpijn maar gaat op en af. M ...
Ik denk zolang je geen hevige pijn hebt en het bloeden zo weinig blijft, je echt niet meteen het slechtste moet denken🙏 Begin van mn vorige zwangerschap had ik regelmatig bloed, op een dag echt heel fel, maar een echo de dag nadien liet zien dat dit niets te maken had met het vruchtje, die zat nog mooi op z'n plaats. Na enkele dagen en geen bloed meer hadden we een mooie hartslag. Spijtig genoeg enkele weken later mis gegaan, maar was pure pech, niet omwille van de bloeding.. Kan je geen echo laten maken voor je eigen gemoedsrust? 🤞

8 maanden geleden

Reactie op A16

Ik denk zolang je geen hevige pijn hebt en het bloeden zo weinig blijft, je ...
Misschien moet ik dat inderdaad proberen. Ik zal eens naar de gynaecoloog bellen. Dankjewel voor de steun!

8 maanden geleden

Intussen wat meer bloed verlies. Nog steeds niet veel maar wel aanweziger.. Maandag nog eens langs de huisarts. Wat beangstigend.