6 Reacties

8 maanden geleden

hier zie je de blauwe vlekken een beetje. in't echt is het een pak feller.

8 maanden geleden

Zuurstoftekort? Dan krijg je dat. Laat dit toch even nakijken door je huisarts, misschien is er nog iets anders aan de hand( verkoudheid, longontsteking, corona,…)

8 maanden geleden

Dat komt door oververmoeidheid - uw hart pompt dan niet genoeg bloed naar alle delen van uw lichaam. Dat was de uitleg die ik kreeg van de huisarts. Best eens een lang dutje doen en dit een paar dagen aan elkaar. Goede nachtrust hebben.

8 maanden geleden

Meer slapen en vitamine C verhogen. Sinaasappels en paprika’s eten. Langzaam recht staan kan ook helpen. Dikkere kousen dragen is ook een tip. Eindelijk uw uiteinden goed warm houden en genoeg rust nemen.

8 maanden geleden

Reactie op HS8894

Meer slapen en vitamine C verhogen. Sinaasappels en paprika’s eten. Langzaa ...
Bedankt! Vitamine c krijg ik zeker voldoende binnen, ik slaap alleen gigantisch slecht 's nachts ook door krampen en dergelijke. Dus dat zal er wel mee te maken hebben

8 maanden geleden

Reactie op Cheyenneb1996

Bedankt! Vitamine c krijg ik zeker voldoende binnen, ik slaap alleen gigan ...
Ikzelf heb al men hele leven een slaap ziekte. Ik ben dus permanent oververmoeid. Ik heb heel vaak last van blauwe lippen (los van mijn zwangerschap). Dus dat kan er zeker mee te maken hebben. Ik heb het ook na een teveel aan suikers bv het eten van een suikerspin of teveel snoep na elkaar.