65 Reacties

2 maanden geleden

31weken 5kg bij

2 maanden geleden

Reactie op sharisss

Bijna 33 weken en nu +13kg. Als ik al die reacties lees vind ik dit precies ...
Ik zit nu ook op 33 weken en + 12,8kg. Ik merk wel dat echt alles naar mijn buik en borsten gaat qua gewicht , in het begin had ik het enorm moeilijk met bijkomen maar ik heb mij er nu bij neergelegd. De ene persoon heeft ook een andere bouw , de andere houdt meer vocht vast etc.. nog eventjes! 🥰

2 maanden geleden

Ik ben 34 weken en in totaal sinds mijn startgewicht 11 a 12 kg bij. Ben in het begin wel flink wat afgevallen dus in principe ben ik wel al meer bijgekomen.

2 maanden geleden

Hey !! Ben 35+2 en Ben 30 kg bijgekomen , heb ook een maagverkleining, ik vind dit super raaaaaar !

2 maanden geleden

36 weken en +17,5 kg

2 maanden geleden

Ik ben nu 33w4d en 6kg erbij

2 maanden geleden

Ondertussen 32 weken en 2,1 kg bijgekomen. Wel grappig, volgens de gynaecoloog ben ik duidelijk op mijn voeding aan het letten, terwijl ik er eigenlijk niets voor moet doen...

2 maanden geleden

Nog dames die nu (3etrim) enorm blijven hangen op gewicht? Ik ben sinds eind juli amper nog bijgekomen… voor mij prima, maar zie overal de lijnen stijgen (in apps, blad van UZ Leuven) en mijn lijn gaat horizontaal… ben ondertussen bijna 33w

2 maanden geleden

33w5d 10kg

2 maanden geleden

33w2d en 5,5kg bijgekomen

2 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Nog dames die nu (3etrim) enorm blijven hangen op gewicht? Ik ben sinds ein ...
Ik heb precies hetzelfde, ik ben al een hele lange tijd op 4kg gebleven en ik ben vandaag 34 weken. Ben stiekem wel super blij aangezien ik met overgewicht gestart ben. Dus hoop stiekem dat dit zo blijft want iedereen zegt dat de laatste kilo’s in de laatste weken komen 😫

2 maanden geleden

8 kg bij sinds begin, ben nu 36 +5 niets meer bijgekomen sinds juni.

2 maanden geleden

Reactie op Oubz

Ik heb precies hetzelfde, ik ben al een hele lange tijd op 4kg gebleven en ...
Ja mijn beste vriendin zei ook dat maan 7 de meest verraderlijke was… hier +8 en nu toevallig vandaag naar +9 gegaan, had een normaal BMI. Ik krijg ook veel de opmerking dat ik nog maar een klein buikje heb voor al 33 weken te zijn, vandaar even de ongerustheid… (heb wel een deftige buik, maar precies minder als dat mensen verwachten…)

2 maanden geleden

Reactie op Seraaa

8 kg bij sinds begin, ben nu 36 +5 niets meer bijgekomen sinds juni.
Ahja oke ook hetzelfde, dat stelt gerust, bedankt!

2 maanden geleden

Ik ben van week 31 tot nu 36 ook niks bijgekomen (+5kg in totaal)

2 maanden geleden

35w + 5 en ben ongeveer een 18kg bijgekomen. Het extra gewicht zit quasi volledig in mijn dikke buik. Voor de zwangerschap was ik nog nooit zwaarder dan 50kg geweest dus verschoot er aanvankelijk zelf wat van.

2 maanden geleden

35+4 weken en tot nu toe 5kilo bijgekomen

2 maanden geleden

36weken en 3kilo bijgekomen. Wel zwangerschapsdiabetes en op dieet..

2 maanden geleden

Bijna 37 weken en ongeveer 13kg bijgekomen.

2 maanden geleden

Ik was heel lang rond de 4,5/5kg bijgekomen en bleef daar rond, maar ben plots 3kg bij in 2 weken 🥴 nu 35w nog mensen die nu plots bijkomen? Ik hoorde vaak van mensen dat er de laatste weken niet veel meer Bij komt maar omgekeerd hier!