65 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op sharisss
Bijna 33 weken en nu +13kg. Als ik al die reacties lees vind ik dit precies ...
Ik zit nu ook op 33 weken en + 12,8kg. Ik merk wel dat echt alles naar mijn buik en borsten gaat qua gewicht , in het begin had ik het enorm moeilijk met bijkomen maar ik heb mij er nu bij neergelegd. De ene persoon heeft ook een andere bouw , de andere houdt meer vocht vast etc.. nog eventjes! 🥰
2 maanden geleden
Ik ben 34 weken en in totaal sinds mijn startgewicht 11 a 12 kg bij.
Ben in het begin wel flink wat afgevallen dus in principe ben ik wel al meer bijgekomen.
2 maanden geleden
Hey !! Ben 35+2 en Ben 30 kg bijgekomen , heb ook een maagverkleining, ik vind dit super raaaaaar !
2 maanden geleden
Reactie op Tine 8
Nog dames die nu (3etrim) enorm blijven hangen op gewicht? Ik ben sinds ein ...
Ik heb precies hetzelfde, ik ben al een hele lange tijd op 4kg gebleven en ik ben vandaag 34 weken. Ben stiekem wel super blij aangezien ik met overgewicht gestart ben. Dus hoop stiekem dat dit zo blijft want iedereen zegt dat de laatste kilo’s in de laatste weken komen 😫
2 maanden geleden
Reactie op Oubz
Ik heb precies hetzelfde, ik ben al een hele lange tijd op 4kg gebleven en ...
Ja mijn beste vriendin zei ook dat maan 7 de meest verraderlijke was… hier +8 en nu toevallig vandaag naar +9 gegaan, had een normaal BMI. Ik krijg ook veel de opmerking dat ik nog maar een klein buikje heb voor al 33 weken te zijn, vandaar even de ongerustheid… (heb wel een deftige buik, maar precies minder als dat mensen verwachten…)