65 Reacties

4 maanden geleden

26w +4 kg

4 maanden geleden

Reactie op Kaat88

Nog even aanvullen. Als je veel vocht ophoudt, scheelt dat ook veel in gewi ...
Ik hoop hier op hetzelfde, voor en na mijn vakantie is een dikke 5kg verschil, hoop ook dat het Belgische weer zijn werk gaat doen voor het vocht!

4 maanden geleden

Reactie op Tine 8

Ik hoop hier op hetzelfde, voor en na mijn vakantie is een dikke 5kg versch ...
Ik was op vakantie 2 kg bijgekomen (3,5 als ik mij 's avolds woog) en na 3 脿 4 dagen was dat er weer af, zelfs met een groot familiefeest en veel eten in die dagen. Ook het vocht in mijn enkels was in die tijd weg, op een klein plekje na. Maar nu een week na datum is ook dat volledig weg. (En nog een extra kg ook, maar dat heeft een andere oorzaak).

4 maanden geleden

28 weken zwanger en 2,5 kilo bijgekomen. Dit is wel te nuanceren want ik heb wat overgewicht. Er was me aanbevolen om max 5-8kilo aan te komen. Als je minder weegt, zal je meer reserves moeten aanmaken. Deze had ik al 馃槃

4 maanden geleden

25+2 en 6,5 kg bijgekomen 馃ぐ

4 maanden geleden

25 weken 8kilo

4 maanden geleden

28 weken nu, eerst 2 kilo afgevallen nu ben ik er ongeveer een kleine 4 bij 馃檲

4 maanden geleden

De dames die al kindjes hebben, welk trimester zijn jullie het meest aangekomen? Of beter gezegd hoeveel zijn jullie de laatste 3 maand nog bijgekomen? Ik wil me mentaal wat voorbereiden als het meeste nog moet komen 馃槄 ben nu 26w3d en +4kg blij mee tot nu toe, want ik heb zelf genoeg reserves

4 maanden geleden

Met mijn eerste zwangerschap was ik in totaal 12kg bijgekomen en meeste laaste 3 maanden weet ik niet precies hoeveel is al 10jaar geleden. Soms kan je niet veel aan doen, misschien minder kopen ongezonde snacks enzo..

4 maanden geleden

27 w en 1 kilo +

4 maanden geleden

Reactie op Eef170691

27 w en 1 kilo +
馃馃馃 hoeveel weegt wat? Vruchtwater, baby, borsten, placenta 馃

3 maanden geleden

馃馃馃 hoeveel weegt wat? Vruchtwater, baby, borsten, placenta 馃
Ondertussen 31 weken en in totaal 1,5 kilo bijgekomen. Vierde zwangerschap. Die andere waren veel meer hoor!

3 maanden geleden

31w, +10kg

3 maanden geleden

32(+5) en nu een +- 10 kg aangekomen, meeste is er de laatste tijd bij gekomen, 2 de trimester was heel stabiel, eerste ook veel aangekomen.

3 maanden geleden

32 weken en 5,5 kilo bijgekomen

3 maanden geleden

32 ( +4), 10 脿 11 kg

3 maanden geleden

32+2 en 6kg bijgekomen. Vooral bij mijn bovenbenen en mijn borsten

3 maanden geleden

33 weken en 9 kg

3 maanden geleden

Momenteel 30 weken. 9.5kilo

3 maanden geleden

Bijna 33 weken en nu +13kg. Als ik al die reacties lees vind ik dit precies veel maar aan begin van zwangerschap was ik wel extreem met sporten bezig en had ik een super laag vetpercentage. Ging 5 keer in de week sporten en dat gaat nu jammer genoeg niet meer. Al vroeg last van m鈥檔 bekken en momenteel op rust met extreem veel harde buiken.