Hey mama鈥檚
Ik ben 30weken nu en de baby ligt nog met de poep naar onder.
Begin deze week nat wakker geworden om 1u van de plas. Daarna pamper in m鈥檔 broek gelegd van m鈥檔 1e zoontje en bij het opstaan voor de man om 4.30u was de pamper ook vol.
Ik merk niet dat ik plas en heb normaal echt een sterke blaas. Heb hier ook geen last van gehad bij mijn 1e zoontje.
Ik ben bij de huisdokter geweest en heb blijkbaar geen opening dus denkt ze dat de baby op mijn blaas ligt maar normaal voel ik die druk wel.
Ik leg nu een inlegkruisje in iedere keer want iedere dag nog altijd last van plassen zonder tegen te kunnen houden en kleine beetjes telkens maar ik voel het plassen maar kan het niet inhouden.
Als ik naar de winkel ga en ik voel het komen moet ik echt met m鈥檔 benen gekruist gaan staan want anders voelt het echt alsof ik een volle blaas ga legen 馃槄馃槄
Ik vindt dat het niet ruikt naar plas maar meer lichtjes naar sperma.
Zijn hier nog mama鈥檚 die hier last van hebben of hebben gehad? Zou ik de gynaecoloog bellen ipv de huisarts?
Vindt dit enorm vervelend en heb bang dat er iets aan mijn blaas scheelt want een blaasontsteking was het ook niet.