7 Reacties

vor 9 Tagen

Wauw... Ge moet maar durven. Ik had daar een serieuze scene over gemaakt.. 👀 Kzou bij het binnenkomen wel durven zeggen dat degenen die hem of haar willen vasthouden even hun handen moeten wassen (aangezien het griepseizoen is als je het een draai wilt geven). Denk dat de boodschap daarmee toch al vrij duidelijk is.

vor 9 Tagen

Reactie op Racingafadingimage

Wauw... Ge moet maar durven. Ik had daar een serieuze scene over gemaakt.. ...
Ja dat doe ik sowieso.. maar er zijn blijkbaar toch veel mensen die kusjes geven of het mondje aanraken .. en het zo snel gebeurd en dan voel ik me een hele avond slecht dat ik het niet heb kunnen voorkomen..

vor 9 Tagen

Ik communiceer op voorhand al dat wij wat afstand houden ( geef daar soms een draai aan omdat ze ook effectief 2 weken op neo heeft gelegen). Dus wijzelf geven ook al geen zoenen aan bezoek. En dan houd ik ze zelf vast of ligt ze in haar park. Als je ze vasthoudt heb je zelf wat controle vind ik. En wij vragen ook bezoek zonder kinderen. De pediater raadde dat ook af van doorgeven dus dat kan je ook nog eens zeggen mochten ze vragen om vast te houden.. succes!

vor 9 Tagen

Je kan het ook een draai geven dat je niet graag hebt dat ze je kindje vasthouden omdat ze snel overprikkeld wordt ofzo.

vor 9 Tagen

Ja het ding is dat ik het niet erg vind dat ze vastgehouden wordt. Ik vind het gewoon niet ok om ze te laten kussen of dat ze met hun vingers in haar mondje zitten (ik zou dat zelf nooit doen met een baby die niet van mezelf is)

vor 9 Tagen

Reactie op vdth93

Ja het ding is dat ik het niet erg vind dat ze vastgehouden wordt. Ik vind ...
Ja dat begrijp ik, daarom dat ik ze niet zomaar maar vasthouden. Want dan is het snel gebeurt. Sommige mensen mogen haar vasthouden anderen kan ik moeilijk inschatten 😅

vor 9 Tagen

Reactie op Margaux1989

Ja dat begrijp ik, daarom dat ik ze niet zomaar maar vasthouden. Want dan i ...
*gebeurd ☺️